temp nog hoog

Hoi meiden,

Daar ben ik weer hoor...pff wat een spannende dagen zo....vanmorgen dag 14 met een hoge temp en sinds vandaag heb ik witte stipjes/bultjes op mijn templhof...die er normaal niet zitten volgens mij...ga aan alles twijfelen!!

Mijn status:

op cd 21 tempverhoging,,,,8 dagen later bruine afscheiding met heel klein beetje bloed (slijm) na 2 dagen was dit over (dacht dat ik ongi werd) temp is al die tijd hoog gebleven! Nu cd 34 en de 14e dag dat mijn temp hoog is! En sinds vandaag dan die stipjes...

Als ik vrijdag nog niet ongi ben,,,gaat het ziekenhuis voor mij testen...waarom dat is weet ik ook niet, want ik kan dat natuurlijk ook zelf doen...in principe kan ik volgens mij morgen (als mijn temp nog hoog is) testen, maar durf niet goed....ben toch wel bang voor een teleurstelling...al met al gaat het de goede kant op!!

Morgen een vrije dag...dus weinig afleiding....spannend allemaal he???

Liefs, moi xxx

klinkt allemaal goed hoor, spannend hoor!! Heel veel succes vrijdag!! Sorry dat ik het vraag, maar soms vergeet ik gewoon het verhaal dat bij iemand hoort, maar hoe ben je zwanger geraakt (van je man natuurlijk, dat snap ik :). want je vertelde dat je bij een fertiliteitsarts loopt,of kijkt hij/zij wanneer je eisprong is..je hoeft het natuurlijk niet te vertellen.
liefs simone

Hoi Simone,

Ik loop bij een fertiliteitsarts omdat ik geen eisprong heb...d.m.v clomid is deze nu opgewekt! Ik heb nu 3 kuren gehad waarvan de 3e een verhoogde dosis, omdat het niet aansloeg...nu een mooi ei gehad...en wacht ik op wat komen gaat...in principe ben ik morgen 1 dag overtijd...spannend dus!! Het zaad van mijn vriend bleek perfect...dus het wachten was op mijn ei!!

Ik hoop zooo dat ik zwanger ben!

Liefs, moi xxx

Hoi Moi,

Meid het klinkt echt goed, maar snap dat je nog nergens op wilt hopen hoor.
Heb je nog een test in huis? Als ik jou was deed ik er morgen vast een hoor, dan is het je 15e dag met temp.verhoging, das heel goed. En die bultjes kan ook een teken van zwangerschap zijn hoor.
Ooohhh, wat zul je in spanning zitten, hoop het zo voor je. Joh, als je je niet kunt beheersen lekker testen hoor, dat kan heel goed op dag 15 en anders kun je altijd vrijdag nog een test laten doen!!!!

Ik ben heeel erg benieuwd en leef met je mee. Hoop dat je nu dan echt naar het zwangerforum mag!!!!!

Liefs,
Joan

Hoi Moi,

Mijn duimen zijn al blauw maar ik ga verder hoor!! Als morgen je temp idd nog hoog is kun je testen! De ziekenhuis test ook om het zeker te weten! Niet nodig maar hoort bij procedure. Ik hoop het echt. Hopelijk zie ik snel een heel goed berichtje van je!!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan