temp nog steeds hoog: vandaag NOD!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb vandaag mijn NOD en mijn temp is 37,2. Wanneer gaat   ie eigenlijk omlaag als je ongesteld moet worden??

Verder af en aan zeurende pijn in mijn buik en last van mijn borsten (is de eerste keer. alle vorige keren na mijn bevaling nog geen last van gehad (15 mnd geleden).

Ik hoop dat iemand mij kan helpen......

Bedankt alvast!!

Groetjes,
Rosanne

Goeiemorgen!!

Mag ik effe wat zeggen, GA TESTEN!!!!!!!
Volgens mij was je temp al gezakt als je vandaag ongesteld ging worden!(moet eerlijk zeggen dat ik zelf nooit getempt heb dus ik weet dit ook maar van hier lezen!) En gevoelige borsten en zere onderbuik zijn toch ook tekens?! Dus waar wacht jer nog op, doe een test!! (ik wil me nietopdringen hoor maar ik ben zelf ook altijd heel nieuwsschierig naar andere mensen)
HEEL VEEL SUCCES!!!!!!!

Groetjes Annemiek
18w3d

Spannend he, ik kon het op mijn nod dag ook niet uithouden en mijn temp was zelfs 2 tienden gezakt tov de dag ervoor, ik dacht wat kan mij het schelen een goedkope test er tegen aan, de teleurstelling komt anders toch en dan hrb jr zekerheid en toen bleek ik 2 mooie streepjes te hebben....ik had ook buikpijn duss ik hoop het echt voor je!

Groetje Bloempje73

7wk en 2dgn

Nou vanochtend weer hoge temp: 37,1 en nog steeds geen ongesteldheid in aantocht. 1 dag overtijd nu. Ik weet eigenlijk bijna wel zeker dat ik zwanger ben. Ik moet veel plassen en heb het erg koud, duizelig en witte vloed, gevoelige borsten, buikpijn wat komt en weer wegebt etc.

Ik wacht nog een paar daagjes met testen. Ben al vaker teleurgesteld geweest. Maar wel spannend hoor!!

Het wordt mijn tweede kindje als het inderdaad zo is........

Ik houd jullie op de hoogte....

Groetjes,
Rosanne

Dag Meiden,

Het word spannend vandaag,...

Vandaag NOD dag,..nou wat zal ik doen? Temperaturen? esten of wachten tot ik over tijd ben een paar dagen...aaaaaaaaaaaaargh!!! Ik weet het even  niet hahaahaha!!

Ik weet wel 1 ding,   als ik vanochtend of vanmiddag ongesteld word dan trek ik lekker een fles wijn open, kutsooi (sorry)....

Hoe is het met de andere NOD dames?

Ik duim voor jullie meiden!!!!

Aicha.

Rosanne...spannend dat wachten.. duim voor je!

Aicha...dat van die wijn vind ik een goed idee.. als ik ook eerdaags toch ongi wordt trek ik ook een flesje open.. Durf nu geen alcohol te nemen omdat ik misschien zwanger ben, drink normaal altijd wel een glaasje.

Natacha, laat je het weten als je je ongi bent? Dan laat ik het je ook weten en dan drinken we wel op elkaar!!!

Oh ps.
Lijkt mij leuk als je mailt. Weet alleen neit of he thandig is mijn emailadres hier neer te planten ..hihi...

Knuffel, Aicha.

haha, ja ik laat het je weten..
neem mijn email maar, daar mogen ze me wel spammen als mensen dat perse willen haha.

n101184@hotmail.com

Terug
Bovenaan