temp omhoog ei geweest of komt binnen??

A

Anoniem

Guest
Hey mijn temp was vanmorgen 37,3 veel hoger dus dan normaal. Is dan mn ei geweest zogezegd of gaat tie komen? Binnen 24 tot 48 uur, je weet nooit zeker zeg maar, maar ja wat is normaal zo want dat opgeblazen gevoel is er ook licht aan het aankomen... en vorige maand was dit denk ik net 3 4 dagen voor het ei. Maar goed, we wachten af zoals allllltijd hihi ik ga naar school!

Fijne dag!!1

hey babe

volgens mij is het zo dat je na je ei een hoger temp hebt, maar als jij weet dat het voor je ei is dan wordt het flink klussen hihihi suc6

en jij ook een fijne dag en dat er nog maar vele mooie dagen mogen komen!!

Meestal heb je de dag ná de eisprong een temperatuursverhoging.

haha ja weet niet of mn temp na mn ei omhoog gaat geen idee. Als dat zo is had ik em dan gisteren, vandaag dat slijm en die temp. Ben benieuwd of tie dan geweest is of nog komt.... gisteren en dinsdag geklust zou dat goed zijn als tie er vandaag dan is? Gisteren was er weinig zaad omdat mn man niet opgewonden genoeg was omdat het te snel ging vluggertje want zoonlief kwam bijna thuis hahah srry hoor. Nou weet niet of het nut heb voor het ei om vanavond nog te klussen? Ja wel als tie nog moet komen he hahaha.

groetjess

Helaas gaat het klussen niet lukken vandaag ben bang dat vandaag mn ei is of morgen, want heb sinds vandaag dat draderige slijm ben bang dat het deze maand overgaat aangezien het zaad gisteren erg weinig was...baal als een stekker zucht wat een zeikerd ben ik maar bah heb de hele tijd al krampen en opgeblazen wel minder dan vorige maand.

Terug
Bovenaan