temp omhoog maar negatieve ovulatietest!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Sinds deze maand ben ik aan het tempen. Ik moet zeggen dat er niet echt een lijn in zit. Hij schommelt niet van hoog naar laag maar is wel gedurende mijn cyclus "omhoog gekropen" Gisteren was mijn temp 36.7 en vanmorgen opeens 37.2 wat dus een stijging is van 0,5!! Ik dacht Nu doe ik een ovulatietest maar die was negatief???
Ik ben wel verkouden en heb last van mij keel mar dat heb ik al sinds zondag, en 37.2 is nu ook weer geen koorts en zelfs geen verhoging!

Het gekke is ook dat ik meer slijm heb dan normaal, echt nat zeg maar... dat duidt normaal op de vruchtbare periode...

Ik snap dus eigenlijk niet waarom de ovulatie test negatief is!

We hebben weer goed geklust de afgelopen tijd, zondagavond nog en dus vanavond weer, dus in principe zit ik dan safe..

Wat raar allemaal!!

liefs kreeftje

Hoi Kreeftje,

1 tot 2 dagen na je ovulatie zal je temperatuur 0,3-0,5  graden stijgen. Het kan natuurlijk dat je temp stijgt doordat je niet helemaal lekker bent.

Maar een temp stijging (zonder dat je ziek bent of een feestje hebt gehad en dan minstens 3 dagen achter elkaar), betekent dat je de ovualtie dus al hebt gehad.

Op www.vruchtbaarheid.org staan heel uitgebreid de temperatuur en cervixmethode uitgelegd.

Liefs Nanda

hoi hoi

Kan inderdaad zijn omdat je niet echt lekker bent. Trouwens kun je van het slijm draden trekken??? Want dan ben je vruchtbaar. Ik heb ook ergens gelezen, dat eerst je temp. zakt, en als hij dan stijgt, heb je je eisprong al gehad.

suc6 en ik blijf natuurlijk duimen

Groeyjes Doortje

hoi doortje,

Ik heb gechecked op wc papier maar kon niet opmaken of ik draden kon trekken.
Nou, en als ik mijn ei heb gehad is niet erg want we hebben donderdagavond, zaterdamorgen, zondagmorgen én zondag avond geklust!!! jaaaa, we waren weer eens actief, hihi

liefs kreeftje

Joh en dat zonder koffie

Maar ik denk dat je je eisprong idd al gehad hebt en wat klussen betreft zit het wel goed of zou je het ook nog te veel kunnen doen?!?

Dus er zit niet anders op dan dat wij allemaal weer hard gaan duimen voor je.
Daar komt tie..............................

Groetjes Mariksa

Terug
Bovenaan