temp. slaapkamertje

Nog een laatste vraag voor de volgende fles.
Ik vind het nu het kouder wordt best lastig om de temp. van het kamertje te bepalen.
Extra dekentje of toch verwarming een beetje aan.
Vraag me af hoe jullie dat doen.
groet Danielle

ik heb altijd marek z'n kamertje rond de 17 graden nu doe ik hem wel een extra dekentje erbij en hij heeft nog een slaapzakje aan dan heeft hij het warm zat.
Wij hebben wel altijd de verwarming aan heb hem beneden 'snachts zo staan waarneer het kouder wordt dan 17.5 graden dan slaat hij weer opnieuw aan

groetjes mira mv marek 15 wk

Ik weet het aantal graden niet op het kametje van Tygo, maar het is er aangenaam fris. Hij slaapts 's anchts in een winter-trappelzak, want hij klimt erg omhoog in bed en schopt zichzelf bloot. Verder een normaal dekentje en lakentje. Ik heb niet het idee dat Tygo het koud heeft. De verwarming draait ietsje mee, maar alleen om het er niet te laten vriezen. Baby's slapen lekkerder en vaster op een kamertje waar het frisser is, dan op een kamertje waar het warm is. (heb ik eens ergens gelezen, en bij mij werkt het.)
Succes, groetjes happyM.

Wij hebben een babyfoon waar je tevens de temperatuur van de babykamer op kunt lezen. Best wel handig, want het is al snel warm op zo'n (klein) kamertje!
We hebben overdag een klein beetje (echt maar een kwartslag) de verwarming aan en dan is het bijna altijd 17 graden. 's nachts is de verwarming beneden uit, maar deze dagen koelt het maximaal af tot 15-16 graden op haar kamer. Het voelt dan wat frisjes aan, maar dat is dan dus niet. (aangename temperatuur in een woonkamer schijnt 20   graden te zijn, dus dan is 16 graden voor je gevoel al frisjes) Als de temperatuur 14 graden of lager wordt op haar kamer dan gaat er een alarm af op de babyfoon.

Ik weet niet hoe warm het is op Renske haar kamertje, maar ze heeft een pyjama aan, slaapzak eroverheen anders gaat ze omhoog en nog een lakentje en dekentje. Ze is altijd lekker warm, niet te warm natuurlijk. Haar handjes zijn soms wel wat koud, maar dat is niet erg bij baby's.

hoi,
het beste tempratuur is rond de 18graden,
maar mijn dochter vind dat te koud want ze slaapt dan slecht.
ze heeft koude handen(wat idd niet erg is) maar haar lijfje voelt dan ook niet warm(je moet in de nek voelen voor de juiste tempr)
als ik de verwarming iets aan zet dat de echte kou uit de kamer is dan slaapt ze gewoon door!
ze ligt onder een dekentje en in een slaapzakje(normale dikte)
ze heeft een romper met lange mouwen onder haar pyama aan.
succes

Ik heb helemaal geen kacheltje boven in zijn slaapkamertje.
Ik vind het nu dan ook nog wel meevallen met de kou.
alle warmte van beneden gaat namelijk ook naar boven.
en hij ligt ingebakerd en daarover heen heb ik ook nog een deken. en hij voelt altijd nog lekker warm aan als ik hem uit bed haal.
maar als het straks echt gaat vriezen zet ik denk ik zo'n elektrisch kacheltje erneer zodat de meeste kou er dan uit is.

Terug
Bovenaan