temp vanmorgen weer iets lager aahhhh

Hoi meiden,

Harstikke bedankt voor jullie reactie van gister op mijn berichtje! Ecth tof dat iedereen zo meeleeft!! Maar nu zit ik wéér in twijfel (mag best zeggen dat ik een zeur ben), maar gooi het toch maar even in de groep! Vannacht erg beroerd en licht geslapen,,vanmorgen ging mijn wekkertje om 5.30 (dat zijn nog eens tijden) en temp ik 36.6...terwijl hij gister nog 36.8 was,,(ook om 5.30, maar goed geslapen) 36.6 is wel hoger dan voor mijn (eventuele) eisprong, maar ik maak mij nu toch een beetje zorgen of ik hem nu echt heb gehad!! Gek word je ervan!!

Situatie is dus als volgt,,temp een paar dagen 36.8 nu 36.6 maar wel hoger dan in het begin van mijn cycles! Kun je evengoed een ei gehad hebben, maar dat je temp toch iets daalt!! Ik vind mijzelf wel een beetje een zeur, maar ja ik plaats dit bericht toch maar!!

Liefs moi xxxx

Lieve Moi, je bent echt geen zeur, je maakt je gewoon wat druk om iets, dat is menselijk hoor. Maar ik hoop dat ik je wat kan gerust stellen. Ik zelf had ook zulke tempcurves, ondanks hetzelfde tijdstip was mijn temp niet altijd even hoor, ook wel eens vlak na mijn eisprong. En volgens de gyn heb ik een goede eisprong. Waar die tempverschil dan in zit weet niemand. Misschien later naar bed dan anders, onrustig geslapen, (dit had je ook zie ik). Dus ik zou je maar niet te druk maken zeker omdat je temp nog wel hoger ik als voor de eisprong.

Moi ik hoop dat ik je wat heb kunnen gerust stellen.....?

Liefs Molly.

Hoi Moi

Nou zat je mij gerust te stellen dat ik geen zeur was enzo.Nou ga ik het ook tegen jou zeggen. Ik heb liever dat je vertelt wat je dwars zit. (misschien een beetje te groot woord) dan dat je ons niets vertelt, toch.
Gek word je van je lichaam en die stomme thermometer.
Nou ik hoop echt voor je dat je een ei hebt gehad. en moet hij beslist steeds op dezelfde tempratuur zijn?

Ik heb vandaag ook een verhoging gehad. van 36.1 naar 36.4. ben benieuwd wat het morgen is.

Nou ik denk aan je en zal voor je duimen. duik nu mijn bed in want ben echt kapot.

Liefs janna nienke

Hoi Molly,

Dank je!! Erg lief je berichtje!! Ergens weet ik het ook wel en moet ik mij daar niet zo druk om maken! Ben soms veel te veel aan het nadenken! Alles op zijn tijd!! Ben blij dat ik hier terecht kan als ik weer eens twijfel over dingen!!

Thanx, liefs moi XXX

Hoi Janna nienke,

Inderdaad je hebt helemaal gelijk!! Wat erg eigenlijk he!! Ik zwerf tussen twijfel, hoop, onzekerheid enz, enz!! Gelukkig ben ik niet de enige!!

Ik hoop dat die temp-vehoging bij jou ook duidt op een eisprong|!!

En we blijven elkaar steunen!!

Liefs moi xxx

Niemand hier is een zeur, dus jij ook niet Moi. Het is toch heel normaal dat je steeds maar weer twijfeld en onzeker bent of wordt, als je lichaam je telkens zo voor de gek houdt?
Hoop dat je geluk hebt dit keer.
Groetjes Arina

Hey moi, volgens mij is je eisprong geweest hoor, je had toch drie dagen verhoging? En wat is nou 2 tienden minder??? Misschien was het wel wat kouder op je slaapkamer vannacht! Geen zorgen maken hoor, en niet meer 'zeuren', haha, moet je horen wie het zegt!
Liefs, el.

Terug
Bovenaan