temp. verhoging van 3/10 graad??? ... misschien zwanger

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 33jr en bezig voor een 2de. Nod 12 Mei. Dit is officieel mijn eerste ronde na een afvloeiing van de vrucht (pre  MK) vorige maand. Na de vrij heftige ongi (Heftiger als normaal).
Zijn we volgens de cyclus weer aan het tellen gegaan. Want de rest was binnen 2 dagen na het begin van mijn ongi weer normaal. (Dus geen ongezetten borsten en krampen in de buik meer enz.)

Nu is het zo dat we in mijn (vermoedlijk) vruchtbaarste dagen verschillende keren geklust hebben. Nu heb ik vanochtend mijn temp. gemeten en die is zo'n 3/10 hoger als normaal. Verder begin ik weer een beetje trekkerig gevoel in mijn onderbuik te krijgen en mijn borsten zijn weer gevoeliger en ik kom weer slechter in slaap enz. enz. Maar ja houd mijn lichaam me voor de gek of .......misschien toch.

Nu is mijn vraag. Hoe groot is de indicatie van de temp. verhoging van 3/10 graad???

Groetjes Nathalie

hoi nathalie,

in principe is het zo dat als je temp met +- 0,3 gr stijgt dat je je eisprong hebt gehad,
en als er dan een bevruchting heeft plaats gevonden dan blijft de temp hoog. Als je ongi word dan zakt je temp weer.

ik hoop dat het zo duidelijker is...

groetjes sandra

Hallo,

Dus als ik Sandra goed begrijp is het zo als volgt voor mij. Mijn nod is 12 mei. Mijn ei-sprong was volgens www.babybrabbel.nl 28 april. Hier heb ik niet getempt maar mijn temp. is altijd tussen 36,8 en 37 gr. C. en nu is het al een paar dagen 37,2 dus er is een kleine kans dat ik zwanger ben. In elk geval een is het een goed teken  dus?

Ik heb ook weer meer last van gevoelige borsten. Ik hoop het maar. Het zou wel snel zijn meteen in de 1ste ronde.

Sandra Bedankt
Groetjes Nathalie

Hoi Nathalie,

Ik wil niet je hoop wegnemen hoor, maar volgens mij zit je nog te kort na je eisprong
om te kunnen zeggen dat je zwanger bent.
Die temperatuurverhoging komt door je eisprong.
En als hij met je Nod of vlak voor je Nod nog steeds hoog is...dan zou ik pas gaan hopen...
Maar nogmaals ik wil je hoop niet wegnemen...
Ik wens je veel succes!

Liefs Linnepinnie

Terug
Bovenaan