temp weer laag, niet zwanger?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb deze maand voor het eerst m,n temperatuur bijgehouden. Bij m'n eisprong ging hij netjes omhoog, maar daarna weer omlaag!
Als je zwanger bent, blijft hij toch hoog?

dag meid
nou van wat ik heb mee gekregen
is dat als je zwanger bent je temp hoog blijft en als het
weer daalt ben je niet zwanger volgens mij hoor
 succes queenie

hoi hoi,

bedoel je dat je nog maar net je eisprong hebt gehad?
het zit zo: na je eisprong gaat je temp met 0,2-0,4 omhoog en als die minimaal 3 dagen geloof ik hoog blijft, dan weet je zeker dat je ei is geweest, nou moet die temp 14 tot 16 dagen hoog blijven (zwanger of niet) en als je ongi wordt zakt hij, bij sommigen al de dag ervoor.
als je zwanger bent, dan blijft je temp hoog na die 14-16 dagen....
het kan wel zo zijn, dat na je eisprong je temp af en toe een dag zakt, dat is helemaal niet erg...
bij mij is het zelfs zo dat de dag waarop ik ging testen mijn temo met 0,3 gezakt was en ik toch zwanger bleek te zijn!
ik vond het vaak wel een fijne methode om te kijken wanneer ongeveer mijn ei was en of ik hem al had gehad, maar je kan er ook heel onzeker worden omdat je temp door allerlei factoren best een paar dagen weer wat lager is

succes!

groetjes leetje 1981

Hoi leetje!

M'n temp is maar 1 dag hoog geweest, dat is nu 3 dagen geleden. Dat klopt wel want ik had 2 dagen daarvoor een positieve ovulatietest. Nu dus al weer 3 dagen net zo laag als voor m'n eisprong... Moet "gewoon maar 10 daden wachten denk ik..

Hoe gaat het met jou? Alles goed met de zwangerschap? Hoe ver ben je nu?
Groetjes!

Hoi
Ik ben ook begonnen met tempen, maar word er niet echt vrolijk van het lijkt wel een golfje. Rond mijn ei- sprong twee dagen hogere temperatuur daarna weer naar beneden, het weekend weer omhoog en nu weer wat lager(wel hoger als in het begin). Ik moet je zeggen ik word er alleen maar heel onzeker van. Ik zie wel, maar om eerlijk te zijn ik geloof er op dit moment helemaal niks van.
Zijn niet echt bemoedigende woorden he.....
Sorry.

Liefs Bloem 25

Hoi Bloempje

ik hou m'n tempook bij voor als het langer gaat duren en we naar de h.a. moeten, dan heb je gelijk iets om te laten zien en word je niet gelijk teruggestuurd om eerst 2 maanden te tempen.. Pessimistisch he?! We zijn nu 7 maanden bezig

Hoi Janu,
Om die reden (en mijn onzekerheid, heb ik nu wel of geen ei-sprong) ben ik ook gan tempen.
Eiegnlijk zijn we nog helemaal niet zo lang serieus bezig. Ik ben in september 2005 gestopt met de pil. De eerste maanden heb ik geprobeerd te ontpillen. Maar  na verloop  van tijd had ik zoiets van ik ben toch niet voor niets gestopt en dus  willen we er nu  toch echt serieus voor gaan. Vanaf november zijn we dus ook serieus bezig. Ik zit nu in mijn derde ronde en heb 13 feb mijn NOD. Eigenlijk mag ik deze ronde nog niet als hele temperatuurcyclus tellen omdat ik de eerste week heb gemist. Maar wat ik heb ziet er erg vreemd uit.
Volgende maand dan ga ik voor de eerste hele cyclus om te tempen.
Eerst mar eens afwachten hoe het met die rode duivels zit.
Heel veel succes in ieder geval met het tempen en ik hoop dat het niet nodig zal zijn om ze aan de huisarts te laten zien!
Liefs Bloem 25

Terug
Bovenaan