Temp wil niet omhoog?

Hoi meiden,wat geweldig he dat er weer een aantal zwanger zijn geworden,ik hoop dat er meerdere mogen volgen.

Ik schreef een paar weken geleden dat mijn temp vorige maand niet omhoog was gegaan maar dat ik wel stipt op dag 28 ongi werd.Nu heb ik op aanraden van iemand hier een ovulatietest gedaan de laatste 5 dagen maar wat is dat een raar gedoe zeg!
Ik kan er geen wijs uit!
Ik zal even de uitslagen neerzetten en ook mijn temp van de laatste 15 dagen,hoop dat iemand me iets weet te vertellen.De test was van Samenwerkende apothekers en ik vond de streepjes allemaal erg op elkaar lijken maar dit haalde ik er uit.Gisteren dus de laatste van 5 dagen gedaan:

dag 1 2 steepjes wv 1 donkerder(teststreep)
dag 2 1 streepje
dag 3 2 streepjes wv 1 lichter
dag 4 2 streepjes wv 1 ws donkerder
dag 5 2 streepjes wv 1 donkerder

Temp

dag 1 37 (ongi)
dag 2 36,8(ongi)
dag 3 36,6(ongi)
dag 4 37(heel licht ongi nog)
dag 5 36,8
dag 6 36,7
dag 7 36,8
dag 8 36,8
dag 9 36,8
dag10 36,9
dag11 36,8
dag12 36,7
dag13 36,6(last van darmen)
dag14 36,8(last van darmen+pijnlijke borsten)
dag15 36,8

Wie kan mij uitleg geven of waarneer mijn ei nu is geweest,normaal heb ik dus bij mijn ei een verhoging zodat ik boven de 37 uitkom.
En wie heeft er ook altijd zoveel last van zijn darmen op bepaalde dagen?

Meiden wat een vragen he maar ik hoop dat jullie kennis me verder kan helpen.
Succes allemaal
Liefs
Snoopy

Hoi Snoopy,

Ik zou niet weten op welke dag je ongeveer je ei hebt gehad, omdat je over het algemeen al een hele hoge temp hebt...mijn temp is in het begin altijd rond de 36.2 en na mijn ei 36.8, dus dan kun je een duidelijk verschil waarnemen! Ik heb geen vervaring met de ovulatietesten, dus hierbij kan ik je helaas niet helpen!

Succes, liefs moi xxx

Hoi, het is belangrijk welk streepje er donkerder is, staat ook in de bijsluiter. Als het streepje donkerder is als het streepje in de testvenster dan komt je ei eraan. Lees het even goed door, zo moeilijk is het niet. groetjes Anne

Hoi Anne,ja dat is het hem juist,ik had dus dag 1 en dag 5 ws een donkerder streepje wat gold als teststreepje maar het is heel moeilijk af te lezen teneerste en ten tweede kan het niet zo zijn dat ik dus na dag 1 een ei heb en dan weer niet en dan na dag 5 weer,dat vind ik dus gewoon kolder van zo'n pruttest.
Sorry hoor maar ik vind ze best duur en dan nog zo'n vage uitslag krijgen,ben haast in staat er mee terug te gaan,zou het aan het merk liggen?
bedankt voor je reactie
Liefs
Snoop

Terug
Bovenaan