temp

Hallo allemaal
ik heb gisteren een temp gekocht bij de etos, dus ik kwam gisteren thuis en ging het gebruiken en er stond 37.9 op maar ikd eed het gelijk toen ik thuis kwam maar dat hoort niet heb ik gelzen hier je moet het elke ochtend doen als je op bed ligt of elke avond voor dat je gaat slapen.
maar wat ik raar vind - ik heb niet last van me borsten zijn niet opgezet me buikje wel is me opgevallen,ik wilde ook me trouw ring omdoen maar me vingers waren zo opgezet terwijl mijn trouw ringen altijd los zitten, maar goed. ik heb vandaag een raar gevoel in me buik, of ik verbeeld het me maar. maar ik ben wel de hele week zo erg moe zelfs op mijn werk val ik bijna in slaap zou dat ook een teken zijn dat ik toch morgen ongesteld word. als ik ongesteld woord dan heb ik puisten last van me onder rug mijn tepels doen dan supperpijn,kan er genees aan komen.
maar ik wacht tot morgen.
 
Je moet elke ochtend tempen en niet 's avonds.

Dat je vingers wat gezwollen zijn kan ook van het weer zijn. Zere tepels en moe zijn zijn typische zwangerschapsverschijnselen, maar kunnen ook te maken hebben met je naderenede menstruatie.

Spannend allemaal!
 
Terug
Bovenaan