temp.

hoi hoi,

ik had vanmorgen een hoge temp.
namelijk 37,7!
maar ik ben ook een beetje verkouden en een hoestje heeft het daar ook effect op of moet ik echt wachten voor de zekerheid met testen.
Mijn gewicht is ook halve graad gezakt.
Eerst woog ik 65 toen 63 en nu 62,5
ze zeggen dat je eerst afvalt voordat je zwanger raakt. klopt dat?
 
Niet iedereen heeft inderdaad dezelfde verschijnselen,maar ik heb het ook weleens gehoord dat je eerst wat afvalt terijl je zwanger bent en dan bedoel ik niet omdat je niets binnen kunt houden,dus wie weet succes!
er heerst volgens mij ook wat;ik ben ook verkouden en heb een hoestje,het duurt nu al een week,maar gaat alweer wat beter,ben best ziek geweest zo'n 2 dagen en daarna sávonds nog. hopelijk zet het bij jou niet door,want je voelt je echt rot.
gr. petra
 
Hoi hoi,

Als je verjouden bent kan het zijn dat daardoor ook je temp. een paar tiende graadjes stijgt. Ik wil je niet ontmoedigen hoor maar het kan dus wel...Maar wanneer is je NOD? Je kunt toch ook dan testen.
 
hoi, ik ben in week 3 en 4 ook 1,5 kilo afgevallen, terwijl ik normaal tijdens de week dat ik ongi moet worden een kilo zwaarder ben. Nu ben ik 5,5 weken zwanger! Ht kan dus wel dat je in het begin afvalt, het schijnt ook meteen wel energie te kosten, een zwangerschap.Oja, ik ben helemaal niet misselijk en eet zeker niet minder, eerder iets meer.
succes!
groet ciska
 
Terug
Bovenaan