temp.

hoi hoi,

maar hoe kan dat het nou mijn temp is nu rond de 36,8?

terwijl het maar een dag 37,7 is
dus loos alarm.
of zakt het altijd als je zo'n temp. hebt gehad een dag.
maar ja als het goed moet ik deze week mijn nod hebben.
IK ga duimen draaien deze week.
groetjes
 
Hoi,
mischien moet je je niet meer al teveel vastpinnen op de temp,ik merk ook dat bij de laatste ronde mijn temp ook heel erg schommelt maar bij mij ligt het er inderdaad aan dat ik ziek was.(ga ik vanuit,al had ik geen koorts)wellicht is je volgende cyclus weer wat helderder.
succes!
gr. petra
 
ZUCHT!
Volgens mij is er geen peil op te trekken; zelfs bij mijn regelmatige cyclus en veel vrijen ben ik (nog) niet zwanger. Ik denk dat de enige 'remedie' veel (om de dag) vrijen is (wat niet erg is natuurlijk) en me er verder niet druk om (proberen te) maken!
 
Gewoon een paar cycli aankijken. Ik weet niet hoe lang je al temperatuurt. Ik had altijd een lichte temperatuur verhoging en weer een daling voordat de temp echt omhoog ging. Na ca. 4 maanden temperaturen en slijm in de gaten houden (en noteren in een excel sheet, waar ik ook noteerde of ik had gedronken of dat ik eerst naar de wc was gegaan etc. zag ik wanneer de eisprong was. Verder keek ik ook naar het slijm. Na 4 cycli ben ik ermee gestopt (met temperaturen) maar wist ik ongeveer wanneer het moment daar was. Om de dag vrijen vond ik niets gaf erg veel druk dus dan is het wel handig te weten wanneer het ongeveer moet. In de temperatuur periode is het trouwens een paar keer raak geweest, helaas ook weer fout gegaan. Belangrijk is te weten dat je temp omhoog gaat en een x aantal dagen hoog blijft, het is dan wel belangrijk dat je elke ochtend op het zelfde moment meet en dat je niet erst iets anders gaat doen voor het tempen.

Succes, de aanhouder wint (ben nu na 1,5 jaar geprobeerd te hebben) 35 weken zwanger.
 
Terug
Bovenaan