Temp

hoi hoi,bedankt Mickey en Pluk voor jullie uitleg,daar heb ik echt wat aan,ik vind het inderdaad een heel gedoe dat tempen maar zet er niet mijn wekker voor,ik zit altijd tussen de 6 a 7 uur dat ik een keer wakker word en dan temp ik.Ik hoop echt dat we de komende tijd eens wat zwangeren onder ons krijgen want dat geeft toch wat moed,toch?

Ik heb overigens ook erg veel last van dat je zo slecht op de site kunt komen,volgens mij ligt dit aan het feit dat deze afdeling"zwanger forums"te groot wordt,je kunt nl altijd wel de kleinere afdelingen zoals"week discussie enz"bereiken maar wel erg vervelend,kwam er vanmiddag ook niet op.

he Mickey,bedoel je dat je temp vanaf je eisprong altijd hoog blijft tot aan je ongi of is dat niet normaal,wat moeilijk he om uit te leggen soms maar ben erg blij met je uitleg.
Groetjes en liefs
Snoop

He Snoopy,

Geen dank hoor voor de uitleg!! Heb vandaag ook vaak moeten proberen om er op te komen!! Lastig gewoon, het bestand zal inderdaad te groot zijn!!

Volgens mij blijft de temp hoog vanaf de eisprong!!! Succes met tempen, ik ga er straks ook weer mee beginnen.

En ik ben het met je eens, het wordt tijd dat er snel wat meiden zwanger worden!!

Liefs Mick

Terug
Bovenaan