Temp

Hoi allemaal,ik heb me rotgezocht naar 1 bepaald bericht waar iemand in vroeg hoe jullie tempen,op 1 vast tijdstip of niet?Maar kan het helaas niet meer terugvinden,zouden jullie misschien deze vraag nog eenmaal willen beantwoorden,sorry .....

Ik heb overigens gisteren een mail gestuurd naar forumbeheer over het slechte bereik van de site telkens,ik hoop dat het zin heeft .

Groetjes en liefs
Snoop

Hoi Snoopy !

Ik temp rectaal (naar mijn weten geeft dat het zuiverste temp. resultaat). En ik temp ook op een vast tijdstip, voordat je uit bed gaat en actief geweest bent. Dus ja, iedere dag op hetzelfde tijdstip en ook in het weekend dus de wekker zetten. Dit zorgt ervoor dat er zo min mogelijk schommelingen in je temp zitten. Daarna slaap ik gewoon weer lekker door in het weekend. Zet je temp. in een schema dat je op meerdere sites kunt downloaden (bijv. www.9maand.com) en dan zou je heel duidelijk moeten kunnen zien waar je eisprong is in de cyclus. Succes.

Liefs,
Luna

Hoi Snoopy,

ook ik temperatuur rectaal, met een gewone kwik-thermometer. Ik probeer zovel mogelijk op hetzelfde tijdstip te temperaturen. Door de temperatuur in een curve te zetten heb je een goed overzicht. Zo ´n temperatuurkaart kun je vinden op www. vruchtbaarheid.org.
Door de temperatuur een aantal cycli bij te houden kun je nauwkeuriger zien wanneer je een eisprong hebt. Als je daarnaast ook je slijm in de gaten houdt moet het nog duidelijker worden.

Groeten,
Bianca

Terug
Bovenaan