Temp

Hoi meiden,
Ik heb een best wel normale cyclus,kan een dag verschillen maar meestal rond de 28ste of op de 28ste mijn ongi.

De laatste 2 maanden heb ik geen temp verhoging gehad wat ik erg raar vind,want toch gewoon op de 28ste dag ongi,wat zou moeten betekenen dat ik wel een ei heb gehad,ik snap er dus ff helemaal niks meer van,zijn er meer meiden bij wie dit eens is gebeurd.

Mijn gyn zei dat de tempmethode niet altijd even veel zegt en je daar niet altijd even goed mee uit de voeten kan,maar als dat zo is moeten toch meerdere gyn dat zeggen als vrouwen een temp lijst mee krijgen.
Ik vind het allemaal erg vaag worden nu en daar word ik nogal onzeker van,ik heb wel regelmatig last van mijn borsten.
Wie kan mij hier meer over vertellen?

Cynthia,bedankt meid voor de lijsten,ik hoop dat je mijn mail terug hebt ontvangen.
Liefs
Snoop

Hi snoop,
Kijk eens op www.vruchtbaarheid.org daar staan meerdere methodes om te kijken of je een eisprong hebt. Ook leuk omschreven met lichamelijke klachten zoals last van de borsten...Ik heb er veel van geleerd ! Succes verder!

Hai hai,

Nee ik heb nog niets gezien, maar ik begrijp dus dat je mijn bijlage wel kon openen en dat het goed is doorgekomen.

Dus nog een tip, elke ochtend gelijk na het wakkerworden, zonder dat je veel beweegt thermometer inbrengen en aantekening op de lijst. en dan een lijn trekken. Als je themperatuur ongeveer een halve graad stijgt dan kan je er van uit gaan dat je je eisprong hebt.

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!!

Liefs,
Cynthia

Terug
Bovenaan