Tempen en Testen

Hoi Allemaal,
Ik wil me graag even voorstellen: ik ben Jans, 26 jaar en heb net ronde 1 achter de rug (nog niks geworden). Ik vroeg mij af wanneer jullie begonnen zijn met ovulatie testen en temperaturen. Ben al wel redelijk regelmatig.
Alvast bedankt en jullie allemaal veel succes natuurlijk!!!

Groetjes,
Jans
 
hoi jans, welkom hier!

ik weet niet of je nog maar net bent gestopt met de pil, want anders kan je nog niet echt zeggen dat je regelmatig bent natuurlijk. mocht je wel net zijn gestopt met de pil, zou ik als ik jou was ff een paar maanden afwachten, dan kan je pas zeker zeggen dat je regelmatig bent.

persoonlijk vind ik het niet nodig om al snel te beginnen met tempen en ovulatietesten. ik vind dat je dat pas moet gebruiken als je langer bezig bent. (dit is MIJN mening, niet dat een ander dat ook moet vinden he)

ik ben nu in ronde 12 en heb nog nix van het bovengenoemde gedaan of gebruikt. ik vind ook dat de ovulatietesten schoftig duur zijn (3 stuks voor 19,95!!) van clear bleu.

maar gelukkig dat iedereen het voor zichzelf uit kan maken wat ie wil gebruiken of doen om zwanger te worden!
hopelijk heb je hier wat aan....

succes met alles
xx kimpansee
 
hoi Jans,
Ik ben na 6 maanden gaan temperaturen maar werd er helemaal zenuwachtig van. Wel handig want ik wist daarna wel wanneer mijn eisprong ongeveer is. Ik zit nu in ronde 11 en ga nu toch maar een ovulatietest kopen zodat we het niet 2 weken lang om de dag het moeten doen. Zelf vind ik ook, net als Kimpansee, dat je wat langer bezig moet zijn om met testen te beginnen. Misschien behoor je tot de gelukkigen die binnen 3 maanden zwanger zijn(ik ken er genoeg) en zijn die testen helemaal niet nodig!
Succes!
Marielle
 
HOi, ik ga met de meiden hierboven mee. Als je al zeker weet dat je een regelmatige cyclus hebt weet je ook dat je ongeveer 14 dagen voor je nod flink moet klussen (een aantal dagen he). Mocht het langer duren en je weet het niet zeker kun altijd nog een test doen.

Ik hoop hoe dat ook dat het snel raak is voor je,

groetjes Po
 
IK ben gaan temperaturen in de 7de maand
heb ook ovulatie testen gedaan maar 1 maand vond het niets werd er nerveus van en ze zijn inderdaad verschrikkelijk duur. temperaturen vind ik wel oke.
Veel sterkte

Brenda
 
Ik ben gelijk na stoppen met de pil begonnen met ovulatie teststrips,maar dat gaf geen resultaat (getest in week 2).Ik ga er nu ook een paar maanden mee wachten, want het is idd wel duur.
 
Hoi Jans,

Ik ben gaan temperaturen vanaf de 6e maand.
Vind het eigenlijk een beetje vervelend, omdat ik er nu helemaal veel mee bezig ben. Maar ja, misschien werpt het zijn vruchten wel af...
Ovulatietesten gebruik ik niet en ben ik ook niet van plan.
Ik vind ze zo duur!
 
Terug
Bovenaan