Tempen, wie weet een antwoord???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben nu aan het tempen, de vorige keren ging op de vierde dag de temp netjes weer omlaag. Ik zit nu op dag zes en de temp is nog steeds net zo hoog als net net na mijn eisprong.

Mijn cyclus is normaal 28 dagen en dit keer was het 30 dagen en was heel heftig, ben nog steeds heel moe en af en toe misselijk en veel buikpijn en mijn borsten zijn nog steeds erg gevoelig en mijn tepels zien er anders uit ( eigenlijk de hele dag hard en blauwe aders). Heb af en toe opvliegers dat ik het ineens heeel erg warm heb.
Ik weet het niet , zal ik een test doen voor mijn eigen gevoel, maar vind dit ook wel zonde van het geld omdat ik ongi ben geweest.

Wie weet hier raad mee????

Veel liefs rina

hoi rina

ik herken me heel erg in jouw verhaal! ik ben 2 wk geleden ook gewoon ongi geweest, maar blijf het gevoel hebben dat ik zwanger ben..ik heb ook allerlei verschijnselen, blauwe aders, grotere borsten, duizelig enz enz. en vanaf vandaag ook ongi gevoel in rug en buik, dus ik denk ook wel es zal ik es testen, maar durf ook niet, ik wacht maar op mn volgende nod!
oja, en van tempen heb ik geen verstand helaas.

liefs marjolein

he rina,

als het goed is blijft jou temp hoog tot de dag op je menstruatie! minstens 0.3 tot 0.5 graden hoger dan voor je eitje.
dat dat de vorige keer niet was, is eigenlijk vreemd.

groetjes esther

Hoi hoi

Bedankt voor jullie reacties,

Het is inderdaad wel raar, in mijn vorige cyclus steeg mijn temp ook na mijn eisprong, maar hij blijft maar hoog zelfs nu na mijn ongi.
Heb besloten om het nog even aan te kijken en anders de HA te bellen.

Veel liefs rina

Terug
Bovenaan