tempen

hallo allemaal

heb effe een vraag en hoop dat er iemand is die mij kan helpen.

ben sinds deze maand begonnen met tempen en het lijkt net een ping-pong spel. Mijn temperatuur vliegt alle kanten op.
zit nu op dag 42 en heb ook ovulatietesten gebruikt, het streepje wat daarop verschijnt in je vruchtbare dagen is inmiddels van donker naar licht gegaan dus ik neem daaruit op dat ik mijn ei gehad heb.
Nu is alleen het probleem dat mijn temp hier niks over aangeeft tot nu toen.

Is er iemand bij wie het tempen ook niet werkte, ik hoor het graag.

groetjes patricia

Ik weet niet hoe je tempt, maar toen ik oraal tempte was het bij mij net een achtbaan. Vaginaal of rectaal schijnt de beste manier te zijn. Ik ben vaginaal gaan tempen en er zit nu duidelijk een lijn is. Let er wel op dat als je een keer veel alcohol drinkt je temp ook omhoog gaat.

Succes en groetjes!

ik heb ook ovulatietesten gebruikt en merkte dat meestal 1 dag later de temp. omhoog ging.
Ik voelde dan ook nog eens mijn eisprong dus wist het helemaal precies.

vb. dag 13 's ochtends streepjes ovulatietest was donker, dus binnen 48 uur eisprong, dag 14 's middags voelde ik mijn eisprong en dag 15 's ochtends was de verhoging te zien!

succes

hallo,
maand fubruari was er bij mij ook geen peil op te trekken hij schoot ook echt alle kanten op zelf toen ik ongi was, was hij een dag later heel hoog, deze afgelopen maand (maart) was het toch veel duiderlijker veel meer stijging te zien en 2 dagen geleden begon mijn temp te zakken vanmorgen ongi geworden.
misschien dat het per maand verschilt ik weet het niet,m aar ieder vrouw is weer anders.

groetjes

Hallo,

ik gebruikte in het begin een oorthermometer. Hierbij kon ik ook geen peil trekken op de temperaturen. Ook deze schoten alle kanten op. Ik ben toen met een gewone thermometer anaal gaan temperaturen. Dit werkte beter. Toch kon ik ook hier niet echt duidelijk krijgen of ik me in mijn vruchtbare periode bevond. Ik ben toen naast de temperatuur ook goed op mijn slijmontwikkeling gaan letten. Samen met een aantal themperatuurcurves en deze slijmontwikkeling heb ik nu een aardig beeld gekregen van wanneer ik in mijn vruchtbare periode zit. Ik kan alleen nog steeds niet precies zeggen wanneer mijn eisprong plaatsvind.

Groeten,
Bianca

Terug
Bovenaan