Tempen

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen allemaal,

Ben nu 2 weken aan het tempen (wat een gedoe zeg) en volgens mij heb ik nu eindelijk mijn eisprong gehad! Mijn temperatuur is niet heel erg constant geweest, maar gisteren was ie een stuk lager dan normaal en vanmorgen ineens 0.2 hoger dan normaal! Ook had ik gisteren ineens erg veel cervixslijm (had ik al een paar dagen, maar gisteren nog meer)

Voorheen had ik een hele constante cyclus van 28 dagen,tot ik na 6 maanden (waarschijnlijk) een MK heb gehad. Nu schommelt het! Als ik nu verder ga rekenen wordt het een cyclus van 31 dagen??? Is het standaard 14 dagen na eisprong? En als de temp vanochtend hoog is, wanneer was dan ongeveer de eisprong, de dag ervoor?

Het is wel handig dat ik nu meer inzicht in de cyclus heb, weet ik ook dat dag 28 niet DE dag is, maar wel raar dat het niet meer zo regelmatig is als voorheen.

Zijn er meer mensen die dit hebben, na een MK (ging in de 6e week fout) of na een aantal maanden gestopt te zijn?

Hallo,

Ik las je bericht en zit met hetzelfde..
4 maanden geleden heb ik een mk gehad en nu net vandaag begonnen met tempen,.. dus voor mij is het nog afwachten... mijn cyclus is nu 31 dagen en normaal is het volgens mij 28 dagen..
En volgens mij is het sowieso ongeveer 14e dag na je ongesteldheid je eisprong, maar is het altijd zeker geweest 2 weken voor je ongesteldheid, dus dan kan je nagaan wanneer het geweest moet zijn. Wat ik ervan begrijp is dat je bij het tempen als je temp omhoog schiet die dag dat je eisprong al is geweest, maar dat kan volgens mij de dag ervoor zijn of een paar uur geleden..
Ik vind het ook moeilijk en soms frustrerend..
Als ik jou was zou ik nu je man even lief aankijken en dan kon het weleens gaan lukken... hoop het voor je

groetjes aniet

Hallo,
Ik heb begin juni een miskraam gehad en had altijd een cyclus van 28 dagen. Na mijn miskraam was hij 31,36 en nu al 45 dagen.....heb getest maar negatief...echt klote.
Ik neem dus aan dat ik een nog langere cyclus heb of geen eisprong gehad heb.
Het is niet handig en erg frustrerend zo'n onregelmatige cyclus te hebben.
Hopelijk wordt het snel beter,en bij jullie ook zodat we snel zwanger kunnen worden. De wens is na mijn miskraam nog groter geworden. Er niet mee bezig zijn gaat niet...het houd me elke dag bezig.
Veel succes jullie.
Liefs Esther

Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit probleem heeft! Ik vind dat tempen zo frustrerend! Gisteren was ie 36.7 en dacht toen hehe, eindelijk m'n eisprong geweest (en gelukkig op tijd geklust) maar vanmorgen was ie weer 36.35. Wat betekent dit nu? Hij moet toch 2 weken hoog blijven tot aan de menstruatie!! Hier wordt ik pas frustie van! Er niet mee bezig zijn lukt nu helemaal net meer!!! AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Sorry hoor, moest het even kwijt!!!

Terug
Bovenaan