tempen

A

Anoniem

Guest
Ik ben begonnen met tempen maar ik begrijp er niet veel meer van. Ik ben aan het begin van mijn ongi begonnen.
36.6
36.5
37.0
36.9
36.6
36.5
36.3
Kun je zulke verschillen hebben in je temperatuur? Wie kan mij helpen? Groetjes brigitte.

Hoi Brigitte,

Als je verkouden bent, of niet helemaal lekker (dus niet ziek) kan dit al invloed hebben op je temperatuur. Verder is het belangrijk dat je iedere dag op hetzelfde tijdstip en wel 's ochtends voor het opstaan je temperatuur opneemt. Want ook  je bezigheden vanaf het moment van opstaan hebben invloed op je temperatuur.
En dan kan het bij een digitale thermometer ook nog het geval zijn dat het batterijtje bijna op is. Dan is hij niet meer betrouwbaar.
Bij mij was het altijd zo dat in het begin van mijn cyclus ik een temperatuur had tussen 36.2 en 36.5 en na mijn eisprong tussen 36.7 en 37.0.

Succes met tempen en met zwanger worden!

Groetjes,
mama van Tijs

Ja, ben ook bezig met tempen, maar t schommelt net zo haha.. Lastig, snap t ook niet echt. Het is bij mij ook elke keer verschillend.. Maar volgende week naar de gyn, zal je dan wel ff nieuwe discussie starten.. Vind het zelf ook zo raar.....

Liefs Anne!

Terug
Bovenaan