Ik denk dat het voor iedereen verschillend is. Er is echter als het goed is wel een duidelijke marge van je temperaturen voor je eisprong en erna.
Ik heb voor mijn eisprong temperaturen onder de 36.5 (soms wel tot 36.0).
De ene maand gaat hij vlak voor mijn ei van 36,4 naar 36,2 om de dag erna 36,7 te zijn. Dus dan daalt hij wel eerst voor de eisprong,
maar het komt ook voor dat hij al een paar dagen 36,4 is en dan ineens 36,7 (dus dan springt de temp ineens omhoog).
Dat verschilt dus bij mij (ik heb nu in totaal 3 keer een hele maand getemperatuurd en niet alle maanden waren achter elkaar).
Na mijn ei stijgt mijn temperatuur naar 36,7 of door naar 36,9 en ook wel eens tussen 36,6 en 36,8, maar wel altijd boven de 36,5.
Zakt hij bij mij weer daaronder dan wordt ik dus ongesteld.
De ene keer dat ik dat gehad heb (de andere keren was ik dus zwanger en van deze maand weet ik dat nog niet) zakt hij ook meteen dramatisch van 36,7 naar 36,2 en de dag daarna werd ik dus inderdaad ongesteld. Hij zakte overigens bij mij al op dag 10 na de eisprong.
Wordt je nog wijs uit al mijn getallen.......
Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat ik het een aantal keren heb gedaan, ik weet nu ongeveer aan mijn afscheiding in combinatie met mijn temperatuur dat ik vruchtbaar ben en dat mijn ei soms wel eens pas na een week komt dat ik afscheiding begin te krijgen (en dus niet altijd in de eerste dagen daarna meteen).
En nu maar afwachten wat mijn temperatuur deze komende dagen doet.
Succes en als je vragen hebt, hoor ik het wel
gr mama van MD