Tempen

hallo meiden,ik heb even een vraag weer,ik heb er nooit aan gewild maar ben nu in ronde 27 toch gaan tempen.Nu heb ik op dag 9 hogere temp(scheelt 0,2-0,3graden ongeveer)en dit is nu al 3 dagen zo.Mijn vragen zijn:als je zwanger zou zijn merk je dat dan gelijk aan je temp(dat het hoog blijft)of gebeurt dat later?

Ook vraag ik me af of iedereen hier ook zo'n wisselende temp heeft(tussen de 36,6-36,9)
Als dit mijn eisprong zou zijn dan is dat dus erg vroeg en dat is voor mij dus wel een vooruitgang want ben er altijd vanuit gegaan dat ik op dag 14 ergens een eisprong had.
Waar ligt bij jullie de eisprong,op welke dag?En merken jullie dat ook aan je vaginale vocht met vrijen,bij mij is het dus altijd heel erg,zo erg dat het sperma naar mijn idee er zo weer mee uit komt!
Sorry dat ik dit even moet delen maar ben zo benieuwd naar jullie ervaringen hierin.
En voor de meiden die ongi zijn,geef de moed niet op he,ik weet het ,het is dan weer zo'n KL*** dag.
Veel succes allemaal,liefs
Snoopy

He Snoopy,

Ik ben zelf ook van plan om met de volgende ronde te gaan tempen!!! Heb dat vorig jaar een paar maanden gedaan, en je kan dan precies zien wanneer je eisprong is vooral als je het meerdere maanden aan het doen bent, dan zie je aan de curve wanneer je ongeveer dezelfde dag de eisprong hebt. Het verspringt inderdaad 0,2 0f 0,3 0f 0,4 graden, en dat is dan 24 uur a 36 uur van te voren, voor de eisprong, dus als de temp dan ook is bijvoorbeeld 37,1 en daarvoor zeg maar drie dagen 36,7 36,7 en 36,9 en dan 37,1 dan heb je dus je eisprong 1 a twee dagen voor deze temp gehad, hoop trouwens dat je mijn verhaal nog kan volgen hahaha, wat een gedoe he dat tempen vooral in het weekend, las ergens dat Inge dan een wekker zet, deed ik ook altijd. Het is nog zo trouwens dat je nu al zo vroeg kan weten dat je zwanger bent, meestal de laatste week als de temp hoog blijft dus ook op de dag dat je ongi moet worden dan kan je zwanger zijn, als de temp 1 dag van te voren naar beneden gaat dan wordt je dus 1 dag later ongi. Verder wil ik jou heel veel succes wensen het mag wel eens gaan lukken he. Succes met het tempen.

Liefs, Mick

Wat betreft t vocht verlies na t vrijen dat hebben wij ook altijd (ook altijd gehad), is normaal onze gyn. zei ons dat de goede zaadcellen t allerliefst gelijk naar je baarmoederwant zwemmen daar vinden ze t t fijnst.Dus dit heeft waarschijnlijk, lijkt mij, niets met je uitgebleven zwangerschap te maken.
Succes met t tempen, en hopelijk word je snel zwanger,
Groetjes!

Hoi !

Bij mij houdt mijn temp me altijd nog even voor de gek. Pas op mijn 2e/3e ongi dag gaat mijn temp weer dalen, dus hij is nog hoog als ik ongi word.

Groetjes,
Luna

Terug
Bovenaan