tempen

Hoi dames,

Ik heb een vraagje voor de al zwangere dames onder ons (als die nog meelezen).
Ik neem aan dat jullie, voordat je wist dat je zwanger was, gewoon de temperatuur hebben opgenomen. Is het jullie toevallig opgevallen dat een paar dagen tot een week voordat je eigenlijk ongi moest worden, dat je temp. hoger was dan andere voorgaande perioden?

Het kan zijn dat ik iets onder de leden heb (heb last van maag en heb soms hartkloppingen maar volgens arts geen zorgen) maar sinds gisteren is mijn temp. 37.6 tot 37.8. Erg hoog dus. Ik heb geen koorts en voel me verder prima. Normaal is mijn temp. in deze periode (kleine week voor ongi) rond de 37.2 a 3.

Ik hoor graag van jullie, of natuurlijk van degenen die hier ervaringen mee hebben.

Liefs, Wen.

Hoi Wen,

Zelf heb ik nooit getemperutuurd dus dat weet ik niet. Het enige verschil met anders was bij mij de heel pijnlijke steken in mijn onderbuik tijdens de innesteling en ik had wittige vochtafscheiding. Ik vrees dat je er niets aan hebt maar ik meld het toch maar.

Succes!

X F

Bij mij bleef mijn temp. altijd hoog tot OP de eerste dag van mijn ongi. Toen ik zwanger bleek bleef hij hoog maar niet extreem hoog ofzo. De vochtafscheiding kwam ook weer terug (was even droog) dus dat is ook een teken. Ik had wel ongikrampen dus ik dacht dat ik ongi werd.Vraag het anders eens op het zwangerforum.

Succes!
gr.Inge

Bedankt voor jullie reacties. Ik wacht het wel gewoon af. Theoretisch gezien is het niet mogelijk om spontaan zwnger te worden, maar mijn hoge temp. is toch wel verbazend.

We gaan het meemaken...

Wen

ik ben ook bij een gyneacoloog geweest en zij zei dat ze het niet eens wilde da tik ging temp. wij hebben gewoon vanaf de 12de dag vanaf de eerste dag van mijn laatste menstr. gemeenschap gehad en dat 2 weken lang en bam het was raak.

Terug
Bovenaan