temperaturen en eisprong

Hoi,

Ik hou al een tijdje mijn temperatuur bij. Deze maand begon ik alleen pas ergens in het midden, maar op zich geeft dat niet, omdat ik dan toch wel weet waar ik zo'n beetje in mijn cyclus zit. Normaal gesproken, maar net deze keer is het mij wat onduidelijk. Ik hoop echt dat iemand mij wat meer kan vertellen!

Vrijdag twee weken terug ben ik begonnen met tempen. Vóór mijn eisprong zit ik altijd rond de 36.5 graden en erna rond de 36.8. Die vrijdag was mijn temp 36.66, te hoog om vóór mijn eisprong te zitten en te laag om na mijn eisprong te zitten. Daarna is mijn temp alleen maar omhoog gegaan naar het niveau wat ik gewend ben na mijn eisprong en is zelfs hoger dan normaal.

Nu vraag ik mij af of mijn eisprong toch al vóór die vrijdag is geweest, omdat mijn temp niet meer gedaald is, of dat het misschien juist die vrijdag is geweest. Dat zou ik een beetje raar vinden, omdat mijn temp tijdens mijn eisprong altijd maar rond de 36.35 graden is.

Als mijn eisprong nu vóór die vrijdag is geweest, wordt het wel erg spannend, want mijn temp is nog hoog en nog geen ongi!

Ik hoop op veel reacties!
 
Hoi Nana,

Ik heb geen antwoord voor je, vreemd is het wel! Ik hoop voor je dat het raak is. Je kan op z'n vroegst denk ik vrijdag gaan testen, spannend!
Laat het ons nog even weten...

Groetjes Kiki
 
Terug
Bovenaan