temperaturen enzo

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag over temperaturen, want ik hoor daar verschillende meningen over: ik hoorde dat temperaturen een methode is om de eisprong te bepalen (elke dag meteen en zodra je verhoging hebt, is je eisprong geweest en ben je dus al te laat), maar soms hoor ik ook over temperaturen om te bepalen wanneer je juist wel vruchtbaar bent (en als je dan verhoging hebt, dat je dan moet vrijen). Wie weet hoe het zit?

Verder lees ik hier nog methoden als maansteen enzo? Wie kan me er allemaal meer over vertellen, want ook ik ben nu wel in voor dat soort hulpmiddeltjes.....

Alvast bedankt.
groetjes mij

Hoi hoi

Als je een paar dagen teurg kijkt, kan je een stukje lezen wat ik heb geschreven over die maansteen. Is nogal een verhaal, dus je kan beter even terug lezen. Helaas weet ik ook helemaal niets van dat temperaturen. Ben wel zelf net begonnen met ovulatietesten. Die kan je lekker goedkoop bestellen op www.zwangerschapstest.nu

Sterkte en hoop dat je er iets aan hebt,

liefs wondernetje

Temperaturen is een manier om inzicht in je cyclus te krijgen. Indien je dit een paar maanden gedaan hebt, zul je zien dat je een golfbeweging in de curve ziet. Waarbij het eerste deel van je cyclus de temperatuur significant lager is dan in de tweede heft (is na de eisprong)

Je temperatuur stijgt na je eisprong, maar let er wel op je temperatuur schommelt altijd iets van dag tot dag. Er zijn allerlei interne en externe factoren die er voor zorgen dat je temp kan afwijken. Bijv. griep of laat naar bed, of slapeloosheid. etc.

Ik heb op de volgende site http://www.FertilityFriend.com/  alle inforamtie die ik had over mijn cyclus ingevoerd. In eerste instantie was dat alleen de duur. Hiermee wordt dan je gemiddelde duur berekend.
Daarna ben ik ook mijn temp en andere dingen gaan invoeren. Het systeem geeft dan aan wanneer je eisprong waarchijnlijk is geweest. Uiteindelijk kan dit je dus inzicht geven in wanneer je je eisprong kan verwachten.

Het is een interessante site met informatie over van alles.

Als je je aanmeld krijg je eerst een tijdje een uitgebreidde versie. Erg leuk. Later wordt er minder zichtbaar maar is het nog steeds een leuke site.

Probeer maar eens een tijdje.

Ik heb al twee keer op die site mogen melden dat ik zwanger was.

helaas ging het de vorige keer na 18 weken mis, nu ben ik 5 weken zwanger.

Succes meiden

Terug
Bovenaan