temperaturen...:S

hey meiden ik had gister mijn NOD en nu nog niet ongesteld.
wel was mijn temeratuur op woensdag avond al een heel stuk omlaag 36,7 en gister was deze 36,5 dus conclussie...word vandaag of morgen ongesteld.. maar nu .. heb ik net mijn temperatuur weer opgenomen en nu is deze weer 36,7 dus gaat weer omhoog..

stom lichaam...ggrrr..

moest het ff kwijt want snap niks meer van het temeraturen...

xxx

van temperaturen heb ik helemaal geen verstand, maar hoe meer ik me er altijd bij neerleg dat ik ongi moet worden, en daar vrede mee heb (na 3 neg.testen) hoe sneller ze komen,, tuurlijk blijft er altijd hoop, maar toch....succes wanneer is je NOD?

mijn NOD was woensdag.. de 30e ik dacht de 31e maar heb net f gekeken in de lijst en daar staat d 30e.. dus nu 2 dagen overtijd.. maar ja.. ze komen vandaag wel denk ik...

Ik weet wel dat je elke ochtend zodra je wakker wordt en nog in bed ligt moet tempen. Heb je een slechte nacht gehad/weinig geslapen of verkouden dan is deze al weer wat hoger, dus het blijft lastig te interpreteren. Heb je al getest?

nee ik ga nog niet testen.. eerst maar eens het weekend doorkomen... ben ik dan nog steeds niet ongesteld dan ga ik maandag ofzo testen...

xxx

Aaaaaaaaaaaaaah ik krijg een inzinking van jullie!! Wat is het spannend! WY2006 ook al namelijk!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik hoop het zo! Daarna wil ik!!

Ook hier een en al spanning!!! Hopelijk ook hier een positieve test!!!!

Liefs ciomama

Wat knap dat je er nog geen testje aan gewaagd hebt! Echt discipline hoor. Ik heb morgen NOD en wil pas zondag testen, maar.... ik weet niet of dat lukt als ik morgen wakker word. Ik hoop op veel positieve tests dit weekend!!

Terug
Bovenaan