Temperaturen voor ovulatie indicatie.

<p>Wij ( mijn man en ik) zijn nu langer dan 1 jaar bezig en gaan in oktober naar een fertiliteit arts in het ziekenhuis. Nu ben ik voor de zekerheid deze maand , gaan temperaturen zodat ik dat ook kan laten zien bij de afspraak. </p><p>Nu heb ik dus een goeie tijd erop zitten en een mooie grafiek, maar nu is 9DPO mijn temperatuur 0,2 gezakt en vanmorgen was hij weer 0,1 omhoog gegaan.  <br /><br />Als je online leest bestaat er iets zoals de “innestelingsdip” maar bestaat zoiets echt of komt mijn menstruatie er toch aan.                           </p><p>Menstruatie dag 1 tot 7 was hij algemeen genomen rond de 36,5.  </p><p>Dag 7 tot 15 schommelde hij tussen 36,5 en 36,6. </p><p>Dag 16 was hij 36,2 (een kleine lijn op mijn ovulatie test). </p><p>dag 17  36,3   (Lijn werd al iets duidelijker)  </p><p>dag 18 36,4 ( positieve ovulatie test, testlijnen waren even donker , zelfs de testlijn donkerder dan de andere). </p><p>dag 19 36,5 weer. <br />vanaf toen is de temperatuur langzaam aan blijven stijgen tot 37,0 dag 27 (9 dpo)  </p><p>nu is hij 10 dpo gezakt naar 36,8 opeens.</p><p>En dus vanmorgen (11 dpo) was hij weer opeens 36,9.  </p><p>zal dan toch echt mijn menstruatie komen of toch die “innestelingsdip”</p><p>hebben mensen dit wel eens meegemaakt. </p>

Terug
Bovenaan