Temperaturen+vraag!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik heb een vraagje over temperaturen. Ik weet dat als je temperatuur omhoog gaat je je eisprong een of twee dagen ervoor hebt gehad, dus voor het klussen ben je dan te laat. Maar mijn temperatuur is nu al een paar dagen 0,2 graad lager dan normaal. Weet iemand wat dat betekend? Ik ben niet grieperig geweest en ik meet altijd om dezelfde tijd. Alvast bedankt!

Groetjes Mariska

hoi hoi wil ff reageren op je vraag,ik zelf doe ook temperaturen en bij mijn eerste zwangerschap ook gedaan en mijn temp.ging na de eisprong omhoog en opeens ging hij nog met 0.2 hoger en bleef hoog toen was ik zwanger maar nu ben ik bezig met tempen en mijn temp was 36.6 en hij zakte geleidelijk naar 36.3 en 2 dagen later alweer 36.5 zit nu op dag 31 van mijn cyclus na het stoppen met de pil ik zal wel een onregelmatige cyclus hebben want normaal als je temp. zakt tot waar hij begon dan komen de rode duiveltjes op bezoek maar bij mij niet heb wel alle tekenen ervan maar ja we zien wel veel succes ermee

groetjes miranda

Hoi Loveme1981

Ik themperatuur ook en ben bij de huisarts geweest   half jaar terug en kreeg een cyclus kaart me ivm themperaturen en vroeg hoe dat nou precies in zijn werk ging.
want had er weldingen van gelezen en zei dus ja maar als het themperatuur stijg ben je te laat DACHT IK.
MAAR DAT IS NIET WAAR VOLGENS MIJN HUISARTS IS HET 2 1/2 DAG VOOR EN 2 1/2 NA DE STIJGING HET MOMENT.
Na aanleiding van het themeraturen zijn wij wijzer dat iik niet tussen de 10de en 14de dag eisprong heb maar tussen de 22ste en 26ste einde van de cyclus.
Succes.
En hou ons op de hoogte via het forum loveme1981

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan