temperaturen

<p>Hallo,</p><p>Ik ben 18 augustus beginnen met temperaturen. En heb via de ovuluatietest mijn eisprong gevonden en flink geklust.  Hoe zat het nu ook al weer met je temperatuur na de eisprong. ik heb 2 september mijn eisprong gehad mijn temperatuur zat toen op 37,7 en is nu de laatste 3 dagen op 37,4 blijven hangen.</p><p>Wie is hier nog meer bezig met temperaturen?</p><p>Dit is voor mij allemaal nieuw :)</p>
 
Temperaturen tijd voordat je uit bed stapt ‘s morgens. Volgens mij ben je vruchtbaar zodra je temperatuur omhoog klimt, maar weet het niet meer precies.
beste tip die ik je kan geven: vanaf de 9e dag na je eerste menstruatiedag al om de dag vrijen (niet elke dag).
heb een jaar getemperatuurt, maar pas toen we bovenstaande gingen aanhouden was het diezelfde maand raak.
succes!! Hopelijk snel goed nieuws
 
Na je eisprong gaat je temperatuur omhoog. Vanaf je menstruatie tot en met de eisprong is hij lager. Dus het is vooral een manier om te bevestigen dat je je eisprong hebt gevonden. Via Google is er veel over te vinden (‘temperatuurcurve zwanger’ bijvoorbeeld). 
 
Ik heb ook enige tijd mijn temperatuur bijgehouden en vond het altijd erg verwarrend. Ik heb toen eens aan een verloskundige een vraag gesteld over mijn temperatuur. Zij heeft toen contact opgenomen met een gynaecoloog en zij vertelde haar dat temperatuur bijhouden niet meer wordt gehandhaafd; “dat is iets van jaren geleden”. Zij raadde aan alleen naar ovulatietesten te kijken. Ik ben er toen gelijk mee gestopt. 
 
Terug
Bovenaan