temperaturen

Hallo allerzielen die zwanger willen worden,

Voor iedereen met een baby in de buik van harte!!!

Ik heb een vraag. Mijn vriend en ik zitten in onze tweede ronde. Ik ben al wel een tijd van de pil en we temperaturen ook al drie maanden. Nu heb ik in tegenstelling tot wat ik hier vaak lees ook gedurende mijn menstruatie een hoge temperatuur. Deze gaat pas op de laatste dag naar beneden. Ik dacht dus dat ik de vorige maand zwanger was maar had een hoge temp tijdens de menstruatie. Zijn er meiden die dit herkennen of was dit dan een zwangerschapje die gelijk mis ging.

Zou iemand mij kunnen helpen???

Gr Eef
 
Hoi Eef, kan je hier niet mee helpen, mijn temp gaat in mijn menstruatie wel naar bedeneden maar ik weet echt niet of dat bij iedereen zo is!!

Wil je alleen ff succes wensen en hoop dat je veel reakties mag ontvangen waar je een duidelijk antwoord aan hebt!!

Liefs N.
 
Hey eef,

Ook ik herken het niet. Bij mij is het juist zo dat gedurende mijn (lange) cycles mijn temp maar 3 dagen hoog is daarna weer net zo laag als tijdens voor en na mijn ongi, dus niet zoals bij de meeste dat hij hoog blijft tot aan de volgende ongi. Volgens mij heb ik dan ook geen of geen goede eisprong, maandag moet ik naar de gyn dus dan weet ik meer!!

Eigenlijk erg frustrerend he,,,,dat tempen vind je ook niet?

Fijn weekend

Liefs moi xxx
 
Hoi Eef,
Bij mij gaat de temperatuur ook pas laat naar beneden; laatste dagen van de menstruatie. Niets om je zorgen over te maken. Alleen inderdaag vervelend dat je denkt dat je zwanger bent op dat moment. Heb ik ook al eens gehad!
Heel veel sucses!
Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan