temperaturen

ik ben nu elf mnden geleden gestopt met de pil zonder resultaat. afgelopen maand begonnen mat temperaturen en ovulatietest.de ovulatietest gaf aan op 12 april dat ik binnen 24 uur een eisprong zou hebben< klopt want ik hd s,avonds buikkrampen.gemiddeld zt ik met temperturen op 36.5.
13 april 36.6 14e 36.8 15e 36.6 16e36.8 en de 17e 37.1 mijn vraag is nu hoelang houd deze temp stijging aan ?
 
hoi kim

Hoelang dat je temperatuur hoog blijft is verschillend, het ligt eraan hoeveel dagen er tussen je eisprong en je ongi inzit, meestal is dit ongeveer 10 of 14 dagen.
Het is bijna altijd zo dat als je temp gaat zakken dat je dan op korte termijn ook je ongi kan verwachten.
Er zijn ook vrouwen waarbij de temperatuur pas zakt als ze ongesteld zijn geworden.
Dat is dus even afwachten.

hoop dat het een beetje duidelijk is

groetjes patricia
 
Hallo Kim,
In het begin blijft je temp. laag schommelen bij jou ong. tussen de 36.6 en de 36.8. Wanneer je je eisprong hebt of hebt gehad is het verschil meestal o.3 graad. In jouw geval is dat dus 37.1. Soms komt hij ook nog iets hoger, maar dat kan ook te maken hebben met b.v. een verkoudheid of zo. En als de temp. hoog blijft en je wordt niet ongesteld ben je waarschijnlijk zwanger. nou veel geluk met temperaturen. Groetjes Brigitte
 
Terug
Bovenaan