Temperaturen

Hallo allemaal, wij zijn inmiddels 5 maanden bezig met zwanger worden. Eerste 3 keer ongeveer 28-dagen cyclus,
4de cyclus al na 3 weken ongi en nu de laatste keer bijna 6 weken cyclus. Dat gaat dus lekker voorspoedig. Herkent iemand dit? Nu wil ik graag gaan temperaturen. Kan iemand mij vertellen hoe dat het beste gaat? Met een digitale of analoge en hoe lang meten? Weet wel dat je het beste 's ochtends voor het opstaan kan meten.
 
Ik ben sinds januari bezig en de eerste twee keer was ik keurig na 28 dagen, daarna twee keer na 3,5 week en nu ben op m'n 31e dag en nog niets. Ik heb al getest en ik zag bij CB iets heeeel lichts en bij predictor niets. Ik begrijp nu van jou dat het dus alle kanten op kan. Ik moet bekennen dat ik niets weet van temperaturen dus ik ben benieuwd wat je voor reacties krijgt.

Succes!
 
Hallo Jolanda

Wij zijn ook druk bezig met zwanger worden maar het wil niet echt vlotten. We zijn al negen maand bezig en als ik volgende maand niet zwanger ben ga ik ook tempraturen.
Je moet als je wil tempraturen het inderdaad elke ochtend voordat je je bed uitstapt anders koelt je lichaam al weer af. Op de website www.babybrabbel.org kun je schema printen waar je dit allemaal bij kunt houden enzo. Ook kun je hier je vruchbaarstedag uit laten rekenen.
Hoop dat je er wat aan hebt en veel succes
 
Terug
Bovenaan