Temperaturen

Ik heb een vraag! Als je bijna bij je NOD in de buurt bent, hoe werkt dat dan met je temperatuur? Blijf hij hoog en dan de dag van je NOD naar beneden? Of gaat hij toch geleidelijk naar beneden en dan de dag van je NOD echt naar beneden?

Dit is de eerste keer dat ik een curve lijst bij hou, sinds 6 jaar geleden. Maar ik ben van die tijd echt alles vergeten.

Ik heb volgens mijn cycles morgen mijn NOD, maar mijn temp. is nog steeds 37.0. Wat voor mijn ovulatie 36.4 is.

Help mij PLEASE!!!

Groetjes Tatjana
 
Zolang je tempratuur hoog blijft komt er nog geen ongi, is hij morgen ochtend gedaald, kun je hem verwachten. Wat ik altijd begrepen heb is dat de tempratuur in 1x daalt en niet gelijdelijk.

Heel veel suc6 en hopen dat hij hoog blijft morgen!
 
Ja maar als hij zo hoog is kan het ook goed zijn dat je zwanger bent, ik vind het namelijk wel heel veel schelen.
Op weg naar je eisprong zal je temperatuur stijgen en daarna weer dalen (na 14dagen, want je wordt altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld). Als je temperatuur hoog blijft heb je kans dat je zwanger bent.

Nou ik hoop het voor je dat je temp hoog blijft en blijkt dat je zwanger bent.

Liefs Mimi
 
Dat wat mimi zegt van dat jouw temperatuur zo hoog is, is eigenlijk vrij normaal en is er 50% kans dat het met een zwangerschap te maken heeft, of je wordt ongesteld, dan zou ie morgen inderdaad moeten dalen en dan word je ook vrij snel ongi. Mijn normale temp is altijd rond de 36,6, nu al 11 dagen hoog, de laatste paar dagen steeds rond de 37,2, toch zit er nog een grote kans in dat ik gewoon ongi wordt, maar hopelijk voor ons beiden niet.

Groetjes Anke2
 
Terug
Bovenaan