Temperaturen

Hallo meiden,
Ik heb een vraagje hoe kan je aan je temperatuur zien wanneer je je eisprong hebt?
Vanmorgen had ik namelijk 35,3, maar de lijsten die je overal kan downloaden gaan pas vanaf 36 graden. Is mijn termometer niet goed of is mijn temperatuur niet goed?
Waaraan kan je nu zien wanneer je je eisprong hebt.
Groetjes een waterman
 
als ik de uitlsag van ha goed heb begrepen dan is het zo dat je elke dag moet temperaturen en dan ligt je temperatuuur altijd rond hetzelfde. Ergens gedurende je cyclus dan zakt ie heel even in en dan schiet hij iets omhoog om vervolgens weer op hetzelfde als elke dag uit te komen en hier weer om heen te schommlen. Op het moment van die piek zou je dan je eisprong hebben.
 
hoi hoi,ik temp zelf nog niet,maaar je moet een paar maanden tempen om er achter te komen waneer je eisprong is,en dan zie je ook rond je ei dat je temp omhoog gaat en dan heb je je eispromg gr manuela
 
Hoi,
Ik weet niet wat voor thermometer je gebruikt, maar ze raden aan om een kwikthermometer te gebruiken. Ik zelf gebruik een digitale. Maar soms meet ik dan een paar keer achter elkaar, want net als vanmorgen was ik de eerste keer dat ik keek boven de 40 graden en de tweede keer 36.7 wat meer in de buurt komt.

Voor wat betreft je eisprong. Zover ik weet is op het moment dat je temp omhoog is, dan is je eisprong al voorbij. Dus de dag ervoor heb je je eisprong gehad. Dan heeft klussen misschien nog 1 dag zin, maar daarna niet meer.

Ik hoop dat je wat aan de info hebt.

Groetjes en veel succes,
Ivy
 
Kijk eens op:
www.9maand.com/vruchtbaar/cyclus/btemp.php voor uitleg over temperaturen.
Verder is het bij iedereen verschillend wat zijn/ haar gemiddelde temperatuur is.
Ik gebruik een thermoscan (oorthermometer). Is erg nauwkeurig.
 
Terug
Bovenaan