Temperaturen

dat ligt er aan;ik had het geluk eigenlijk redelijk regelmatig te zijn.
maar temp pas vanaf de laatste 3 cycli.
ben nu in ronde 8 beland en het is wel redelijk duidelijk.
succes!
 
ik zou als ik jou was even je lichaam tot rust laten komen de pil is tenslotte toch troep wat je slikt, ik zou als ik jou was niet meteen gaan temp,dat wordt zo frustrerend maar wacht daar even mee(maar dat moet je natuurlijk zelf weten) ik heb ook nooit getempt, dacht laat mijn lichaam eerst maar even tot rust komen en dat mijn natuurlijke cyclus op orde kon komen en na 6maand was ik zwanger.
succes
 
Ik denk dat dat temperaturen nu nog niet zoveel zin heeft. Wij zijn namenlijk nu in de 4de maand bezig en ik denk dat mijn periode nu een beetje normaal gaat worden. Was afgelopen maand op vrijdag uitgerekend maar werd de zondag ervoor al een beetje ongi, maar die vrijdag zette het pas echt door. Ga er nu wel vanuit dat ik misschien 2 x een vruchtbare periode heb. Temperaturen doe ik dus "nog" niet. Vind het denk ik zo'n rompslomp....maar je weet nooit als het misschien lang gaat duren voor ik zwanger raak....best kans dat ik het alsnog ga doen! Maar mijn advies voor jou is.....wacht nog een paar maanden met temperaturen, je hele lijf ligt nu op zijn kop en het gaat even duren voor dat dat zijn ritme heeft gevonden.....tenminste bij de meeste van ons! Maar ook jij kan de gelukkige zijn dat het meteen de eerste maand raak is! Succes
 
hee die san, ii heb effe een vraagje:
je vertelde dat je misschien 2 x een vruchtbare periode hebt? kan dit? en hoe zit het in elkaar!? ik wil ook wel 2 kansen! ik hoor graag van je@ GR. Aud
 
Terug
Bovenaan