temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik lees regelmatig over meiden die temperaturen. Nou ben ik 4 weken terug bij de huisarts geweest en heb ik hem gevraagd of dat misschien ook niet nuttig zou zijn. Ik temperatuur namelijk niet.( Nu heb ik het voordeel dat ik m ´n eisprong voel daarom hoeft het voor mij ook eigenlijk niet, dit heb ik niet tegen de huisarts gezegd.) Maar hij zei tegen me dat dat niet nodig was, hij vond het zelfs een beetje onzin. Maar nu vraag ik me af dat als ik straks naar de gyn ga hij dat wel nodig vind. Weet iemand misschien of dit zo is ?

Gr. Monique23

Hoi Monique,

Het verschilt dus enorm per huisarts en gynaecoloog.
De ene huisarts stuurt je gelijk weer naar huis als je niet eerst 3 maanden hebt getemperatuurd, de ander vindt het dus onzin.
En over de gynaecologen heb ik alleen maar gehoord dat zij het wel nodig vinden.
Ik heb in ieder geval het zekere voor het onzekere genomen en wel al 3 maanden temperatuurd.

Groetjes

Hoi Monique,

Het kan helemaal geen kwaad om te temperaturen. Een vriendin van mij liep bij de gyneacoloog (ondertussen zwanger) en het eerste waar hij naar vroeg was of ze getemperatuurd had.
Dat had ze gelukkig wel al gedaan, anders had ze eerst een maand of 3 moeten temperaturen voor hij verder ging. Ben zelf nu in ronde 8 en ben afgelopen maand begonnen met temperaturen, zodat ik tegen dat we een jaar bezig zijn al een aantal maanden getemperatuurd heb. Ik voel overigens mijn eisprong ook altijd.

Groetjes

Terug
Bovenaan