temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Kan iemand mij uitleggen hoe temperaturen in zijn werking gaat?
En misschien nog andere handige tips om zwanger te raken.

Liefs ?

Helemaal precies weet ik het ook niet. Er staat nu eenmaal veel verschillende info op het internet. Maar je zou kunnen kijken op www.vruchtbaarheid.org. daar staat erg veel info op over zwanger worden.

Hoi
Jemoet elke ochtendop het zelfde tijdstip je temp opnemen.
daar kan je dus zien wanneer jeje ovulatie heb.Dan gaat je temp met 3/10 omhoog b.v. 36.4 36.3 36.4 dan kan hij rond je 14 dag ineens ophoog schieten van 36.6 36.7 dan heb jeje ovulatie.succes

de temp gaat toch pas omhoog na je eisprong? Dus in feite ben je dan al te laat! Excuses als ik het helemaal mis heb!

het is wel zo wat anoniem zegt want dan ben je inderdaad al telaat.
GR macy

Dacht ik deze maand zal het wel lukken. maar helaas zijn vanmorgen twee dagen eerder dan verwacht de rode duiverls gearriveerd. snap er niks van 2 dagen geleden krampen in mijn buik dacht toen meschien wel een innesteling. weer niet baalde behoorlijk ook even de traantjes laten komen. Gelukkig praat mijn man me wel veel moet in.
Ga nu naar ronde 9 verwachte NOD datum is 25 maart. Ga het deze maand anders doen. niet tempen geen ovulatie testen en we zien we. dat is mijn moto voor deze ronde en als het niet lukt hoop ik toch dat de arts mijn eindelijk eens doorstuurd naar de gyncoloog.

iedereen veel succes met zwanger worden .

groetjes agnes

sorry bericht hier boven is op verkeerde plaats gekomen.
ovulatie testen en tempen is handig om te weten hoe je cyclus werkt
succes met zwanger worden

Terug
Bovenaan