temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben me een beetje aan het verdiepen in hoe dat precies zit met temperaturen. Als ik het goed begrijp dan stijgt je temperatuur vlak voor jouw eisprong en als je temperatuur weer daalt dan kan het zijn dat je weer ongi word, klopt dit?
En moet je altijd op hetzelfde tijdstip tempen en dan liefst voordat je uit bed stapt?
Wat is eigenlijk een normale lichaamstemperatuur?
Ik had net even getempt (gewoon voor de gein) en had een temperatuur van 37,22 is dit een normale temperatuur of net hoog, of laag? Of verschilt dat misschien ook weer bij iedereen?
Wat een vragen hè! Maar goed, ik hoop dat iemand me antwoord kan geven die al ervaring heeft met temperaturen!
groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Het is het beste om s'morgens te tempen voordat je uit bed stapt,
omdat als je opstaat dan stijgt je temp altijd een beetje.
En verder is het beter om altijd rond dezelfde tijd te tempen.
Dan krijg je een betere indicatie  van je temp.
Ik dacht dat je gewone temp wel aardig goed was.
Veel succes met tempen !!! En zwanger worden natuurlijk !!!

Dikke knuffel van Biaggi

hoi Biaggi,

Sorry dat ik zo lastig ben....maar weet jij toevallig ook hoeveel een temperatuur gemiddels stijgt of dat voor of na je eisprong?
en is ongeveer 37 graden dan een nromale lichaamstemperatuur?

Hoe is het verder met jou? lekker aan het genieten van dit mooie weer?
Ongelooflijk hè hoeveel, meiden er opeens zwanger worden, hangt in de lucht zeker!!

liefs kreeftje

Hoi Kreeftje,

Wat een "normale"lichaamstemp. is, is bij iedereen verschillend. Ik heb bv een vrij hoge temp.(ik doe niet aan temperaturen hoor, maar weet dat gewoon)  zit meestal rond de 37.4. Dat is dus verschillend. Moet je gewoon dus per dag gaan bekijken, wat jouw temp. is. Succes !!!

Groetjes Ellen

volgesn mij moet ik terug naar school... ik bedoelnatuurlijk hoeveel de temperatuur stijgt of daalt voor of na je eisprong.....

hoi,
Je kunt het een en ander vinden over temperaturen op verschillende site's;
bv. op babybrabbel.nl. (Op informatie   en dan onder babyotheek).
Je temperatuur gaat ná de eisprong omhoog (ongeveer 0,3 - 0,5 graden). Door elke dag voor het opstaan rectaal te temperaturen en op hetzelfde tijdstip, heb je na 2 tot 3 maanden een idee rond welke dag je eisprong is. Veel sukses, Greetje.

Terug
Bovenaan