temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben van 18-4 tot 21-4 vruchtbaar en 20-4 is mijn eisprong, wanneer gaat je temperatuur nou omhoog rond je vruchtbare dagen of alleen op de dag dat je een eisprong hebt.

Gr.

als de eisprong is geweest gaat de temp omhoog, meestal 1of 2 dagen na de eisprong. Meer kun je lezen op babybrabbel.nl

Hoe weet je zo zeker dat je dan vruchtbaar bent? Als je het laat uitrekenen op predictor en zo moet je er rekening mee houden dat het een gemiddelde is, en dat dit niet vast staat en met zekerheid zo is!

groetjes kreeftje

Hoi Kreeftje,

Ik heb op babybox gekeken en daar mijn laatste menstruatie ingevuld en toen stond er dat er een deze dgn mijn ovulatie plaatsvindt

Misschien kan je even kijken op www.babybrabbel.org

Daar staat van alles over temperaturen.  Je kan daar ook een tabel downloaden waarop je je temperatuur e.d. kan invullen.

Hoop dat je hier wat aan hebt. Groetjes!

Hey meiden

Ik lees hier over de temperatuurmethode en ik denk geluk ermee. Zelf ben ik nu ook 3maanden aan het temperaturen en ik geraak er nog niet wijs uit. Ik schommel bijna mijn hele cyclus en pas de laatste dagen voor mijn ongi, stijgt mijn temperatuur. Toch zie ik aan mijn slijmverlies wanneer ik mijn eisprong heb. Dus als het deze maand niet gelukt is, stop ik met temperaturen en focus ik me op het slijmverlies.

Succes ermee

Groetjes Grace  

Terug
Bovenaan