Temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Eventjes een vraag. ik ben voor het eerst bezig met temperaturen maar nu had ik gisteren 36.48 en vandaag 36.51 Moet ik dat dan als 36.5 zien en die van vandaag ook 36.5 kan iemand me helpen?

Hey meis!
Kon je het toch niet laten om even afstand te nemen van het forum? Hoe gaat het nu met je?
Over dat temperaturen, je moet zelf weten wat je makkelijker vind. 2 cijfers achter de komma of afronden naar 1. Mijn digitale thermometer geeft maar 1 cijfer achter de komma, dus die van jou is wel luxe.
Zit je nou in de 2e ronde?
Groetjes Nicole

Hoi Nicole,

Ik kon het toch niet laten en ik ben eerder ongi geworden de eerste keer was het 36 dgn
en nu is het 33 dgn geworden en ben bezig met temperaten maar het lijkt me handigher om 1 cijfer te doen want dan rond ik het gewoon af als die hoger is al 5 want met twee cijfers achter de komma zou ik nu vruchtbaar moeten zijn want de eerste dag 36.48 en de tweede dag 36.51 dat is dan al 3 graden hoger. En hoe gaat het met jou verder?

Nee joh, dit is nog maar een temperatuurstijging van 0,03 (36,51-36,48=0,03). En als je eisprong is geweest dan stijgt je temp. "minstens"  0,3 dus zou die waarschijnlijk  rond de 36,8 of 36,9 of zelfs 37,0 liggen. Klein rekenfoutje, hahaha!
Bij mij is het gewoon afwachten. Ik heb echt geen flauw idee, wel een weeig gevoel rond mijn schaamstreek maar dat heb ik wel vaker. Nu is dat gevoel alleen wel constant aanwezig, terwijl het normaal af en toe is. Heel vaag allemaal. Afwachten dus, 20 aug. is mijn NOD.

Groetjes Nicole

Dames,

willen jullie echt inzicht in jullie cyclus krijgen en in hoe je eigen lichaam reageert gedurende je cyclus, dan zouden jullie eens naar de volgende site moeten kijken:

http://www.FertilityFriend.com/

Je kan daar je temp invoeren, en je kan bijhouden of je afscheiding hebt ed.

Indien je temp 3 dagen significant hoger is dan de periode ervoor detecteert de software je eisprong. Je weet het pas achteraf, maar het gefet wel inzicht in je cyclus na een paar periodes.

Gewoon 's morgens temen, gegevens invoeren en verder niet meer over nadenken. Intepretatie wordt voor je gedaan.

Succes dames.

Miep

Hoi Miep34,

Ik heb net gekeken en het staat er allemaal in het engels op. Welke moet ik kiezen. Ik kan namelijk geen engels lezen.

Jeetje eenzaam,

ja dan wordt het lastiger, want als je het wel kan lezen dan is de site een stuk leuker.
Kijk eens of je niet ergens een woordenboek kan kopen/lenen.

Het is lastig om je zo even door de site te loodsen.
Heb je iemand in je omgeving die weet dat je zwanger wil worden, die je kan helpen?

Succes
Miep

Terug
Bovenaan