Temperaturen

A

Anoniem

Guest
Even een vraagje weer.
als je aan het temperaturen bent en je temp gaat eerst rond je eisprong omhoog, wanneer moet ie dan weer omlaag gaan als je niet zwanger bent. Pas op de NOD of al eerder?

Danielle

Hoi,
Volgens mij gaat je temperatuur rond de eisprong omhoog en vlak erna weer naar beneden. Zeker weten doe ik het niet.
Je zou misschien eens op internet kunnen kijken of daar iets staat.

Groetjes van Jel.

Hallo Danielle,

Volgens mij blijft je temperatuur maar een paar dagen hoog (en dus niet tot je NOD)  en zakt hij daarnaar weer. Als je tenminste niet zwanger bent, want dan blijft hij namelijk hoog.

Groetjes, Danielle

Hallo dames,
Je temperatuur blijft hoog tot de eerste dag van je ongesteldheid.
Je kan inderdaad na een paar dagen (ca. 6 dagen)  een kleine temperaruurdaling hebben (of dit direct betekent dat je niet zwanger bent, weet ik eerlijk gezegd niet) maar na die daling stijgt je temperatuur weer en blijft hij dus hoog tot de eerste dag van je volgende menstruatie.
Groetjes Nicole

Op de site van www.9maand.com staat e.e.a. uitgelegd. Kun je ook een curve downloaden om het bij te houden. Staat verder ook duidelijk uitleg over wanneer je vruchtbaar bent e.d.
Succes ermee
Judith

Het is gelukkig alweer even terug dat ik heb getemperatuurd (al een lekker mannetje van 1 rondlopen) maar wat ik mij herinner is dat het vlak voor je eisprong naar omhoog gaat, dan weer naar beneden (was bij mij 1 dag omhoog 1 dag naar beneden) en dan weer omhoog om zo te blijven tot (vlak voor) je ongesteld wordt.

Terug
Bovenaan