temperaturen

A

Anoniem

Guest
zo    14 aug   36.5
ma 15 aug   36.5
di      16 aug   36.5
wo   17 aug   36.6
do   18 aug   36.3
vr     19 aug   36.7
za   20 aug   36.7
zo   21 aug   36.6
ma  22 aug   36.4
di    23 aug   36.6
wo  24 aug   36.6
do   25 aug   36.6
vr      26 aug   36.5
za   27 aug 36.5
zo   28 aug ?
ma  29 aug   36.3
di     30 aug   36.5

Is me eisprong al geweest, want ik heb in die tijd geen cervixslijm gezien dus het lijkt me sterk dat me eisprong is geweest. Wie kan me erbij helpen?

Hoi hoi

Ik kan je natuurlijk niet helpen met je temperatuurlijst. De eisprong is nou eenmaal niet bij iedereen goed te zien. Dat kan je pas zeggen na een paar maanden te hebben getemperatuurd.

Ik denk eigenlijk dat het het slimst is om deze maand even te vergeten en volgende maand iets anders te proberen. Je kan natuurlijk ook blijven tempen maar denk dat het voor jou heel zinnig is om ook die ovulatietesten te gebruiken. Gewoon allebei dus. Je moet nu niet meteen het ergste gaan denken, dus geef volgende maand bog even een kansje.

Liefs Annet

Ik denk dat je eisprong dan nog niet is geweest. Ik zou dus nog even doorgaan met temperaturen, ook omdat je nog geen cervixslijm hebt gehad!

Hoi,

Maar ze hebben tegen mij ook gezegd dat je niet persee cervicslijm hoef te hebben. Klopt dat of moet je het wel hebben voor een eispronmg?

Hoi Eenzaam,

Hoe lang ben je al aan het temperaturen?
Is deze curve vanaf dag 1?
Het lijkt erop of je hem nog niet hebt gehad, ik had altijd een duidelijke verhoging en dan een dip en dan weer hoog tot mijn ongesteldheid.

Sterkte.

hoi elisa,

ik ben al vanaf dag 2 aan het temperaturen.
ik heb nog geen cervixslijm gehad maar ik heb nu wel pijn in me onderbuik.
wat zou het kunnen zijn. dit is me eerste maand temperaturen.

Hoi eenzaam,

Ze gaan ervan uit dat je een paar maanden moet temperaturen om te zien of je een eisprong hebt. Je kan nl wel ongesteld worden geloof ik maar geen eisprong hebben.
Zelf voel ik mijn ei nooit dus daarmee kan ik je niet helpen.
Gewoon doorgaan met temperaturen.maar je zou denken dat je na 17 dagen je ei al wel gehad zou moeten hebben, tenzij je een lange cyclus hebt...

Sterkte (heb je al op www.vruchtbaarheid.org gekeken staan goede dingen op).

Terug
Bovenaan