Temperaturen..

A

Anoniem

Guest
Hallo..

Ik heb een erg onregelmatige cyclus dus heb geen idee wanneer mijn eisprong is.
Eerst was mijn cyclus 37 dagen, de vorige 40.
Dus nu wil ik morgen beginnen met tempen.
Maar ik werk erg onregelmatig.
De ene dag heb ik middagdienst, de andere dag vroege dienst.
Maar het is verstandig om iedere dag om dezelfde tijd te tempen.
Dus nu denk ik dat ik dat om 5.45uur ga doen want dat is de tijd wanneer ik op moet staan als ik vroege dienst heb.
Maar hoe doen jullie dat als je vrij bent of als je ook onregelmatig werkt?
Zet je echt elke dag je wekker?
En hoe is jullie ervaring met tempen? Komen jullie er een beetje wijs uit of hebben jullie nog geen idee wanneer je eisprong is?

Bedankt! Liefs, Ilse.

Dag Ilse,

Ik heb ook een aantal maanden getemperatuurd. Ook ik heb een ontzettende onregelamtige cyclus.
Elke dag heb ik rond dezelfde tijd (7.00) getemp. En ook op vrije dagen heb ik de wekker gezet. Anders is het niet compleet en je raakt er al snel aan gewend hoor!
Ik heb wel duidelijk kunnen zien wanneer ik een eisrpong heb.
Verder neem ik de tem.curve ook mee naar de gyna. en die kan helemaal goed zien hoe je cyclus is. Je leert veel van je lichaam.
Af en toe was ik het ook wel even zat,maar ja het is voor een goed doel he!!
Ook ik ga er zo weer mee beginnen. Probeer het een cyclus en dan kun je altijd weer een cyclus stoppen of doorgaan als het je meevalt.
Succes

Groetjes Elise

Hoi hoi,
Ik gebruikte m'n mobiele telefoon. Dit omdat ik zeker wist dat ik anders zou vergeten om de wekker opnieuw te zetten. Heb een standaard berichtje/deuntje op elke dag staan en die gaat dan om 7u af. Ben zelf een keer weer in slaap gevallen tijdens tempen... hoe bedoel je dom en duf. Dat gebeurt me niet nog een keer.

Succes met tempen!!!

Groetjes Leah

Ok bedankt, meiden!

Nu heb ik nog een vraagje.. als je temp hoger is, dan is er waarschijnlijk een eisprong.
Kan ik dan het beste die dag klussen of ben ik dan al te laat?
Ik klus toch wel regelmatig maar wil wel graag klussen wanneer de kans op zwanger worden erg groot is natuurlijk.
De meeste zeggen om de dag klussen maar dat redden we vaak niet ivm werk enzo.

Liefs, Ilse.

Terug
Bovenaan