Temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik wilde graag weten van degenen die temperaturen. Ik ben een "zwartkijker" om zomaar even te zeggen: ik heb namelijk een thermometer gekocht zodat ik dat alvast heb gedaan, ocht ik niet zwanger kunnen worden (nu ronde 3) en de dokter me daar naar zal vragen om het bij  te houden (scheelt een paar maanden wachten). Maar welk merk is nou goed volgens jullie belevenissen? Ik heb namelijk zo'n digitale van Princess. Maar het ene moment als ik mijn basale temperatuur meet zegt bv 36.3 en als ik h'm dan 5 sec later opnieuw test zegt ie weer wat anders, en zo blijft ie aan de gang. Ik wil er gewoon zo een die het goed doet en niet wisselt om de temperatuureting. Weten jullie wat meer van die dingen, welke stabiel is.

hoi janine

ik heb een digitale van hartmann.... ik weet niet meer waar ik hem heb gekocht. Maar die van mij is stabiel....
Belangrijkste iedere ochtend rond dezelfde tijd tempen en met de zelfde thermometer!!!!!
succes
groetjes mayo

Hoi!!

Ik heb er zelf ook al aardig wat versleten...eerste had ik ook princess...toen weer een ander van een drogist...maar ik irriteerde me eraan als ie dan te zacht piept zo onder de dekens....moet ik altijd echt gecontrentreerd mijn oren spitsen...
Toen had ik een keer een goeie die lekker hard piepte maar ja ze gaan ook een keer op op een gegeven moment...
Nu heb ik weer een goede van de apotheek. Merknaam weet ik even niet...
Maar denk dat de apothekers dezelfde hebben...Deze piept ook hard en kan ok batterijtje wisselen...
Succes!

Liefs Linnepinnie

Oh bedankt voor jullie reacties! Ik ga morgen lekker een nieuwe halen.

Gewoon doen ja! We weten helaas ook nooit hoe lang we moeten blijven tempen...
dat is dan wel eigen keuze hoor...maargoed ik ben al 18 maanden aan het tempen ook omdat het gewoon mijn eisprong duidelijk aangeeft...
Dus dan is een goeie en betrouwbare thermometer erg fijn!

Liefs Linnepinnie

Ik heb er een van de DA drogist en die werkt heel goed en die piept ook hard. Was niet zo duur.

hoi hoi

ik heb er toevallig ook 1 gekocht bij blokker een principal was maar 3,99 kon oook een braun doen en was ik 9.99 kwijt en die verkoopster zei je betaald ook voor het merk en dus maar niet gedaan

Romy

Terug
Bovenaan