temperaturen?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben pas begin augustus gestopt met de pil, nog niet zo lang dus.
Ik de tussentijd ben ik ook nog niet ongesteld geworden (wat wel al had gemoeten).
Ik weet het........het kan wat langer duren na 9,5 jaar pil slikken.
Ik doe dus maar rustig aan.
Nu ben ik wel (gewoon om wat dingen te weten van mezelf en mijn cyclus) begonnen met temperaturen. Ik heb zo'n handige oorthermometer. Nu ben ik 4 dagen aan het meten maar ik wordt er nu al gek van. Mijn linker- en rechter oor verschillen behoorlijk in temperatuur. En daarnaast had ik vanochtend vroeg in bed de eerste keer gemeten en toen zat er tussen beide oren meer dan 0.8 graden verschil. Dus is dacht...meet nog een keer. Toen was het resultaat  van beide oren weer anders als de eerste keer meten.
Het lijkt me dan ook niet echt betrouwbaar, wat overigens toch wel zou moeten?!?

Wie heeft ervan met temperaturen, hoe werkt het, doe ik iets verkeerd?
Kortom....wie helpt me?

Groetjes Marieke

Ik ben nog niet aan het tempen geslagen. Dus ik kan je niet uit ervaring helpen maar volgens mij kun je beter de temperatuur elke dag opmeten op het zelfde tijdstip (voor het uit bed stappen) en dan het beste rectaal. Ik geloof niet dat meten in het oor betrouwbaar is maar zeker weten doe ik dat niet.

Ik hoop dat je er iets aan hebt
succes
talke

Hoi marieke.

Je kan het beste rectaal meten dit is altijd de juiste lichaamstemp.
oor ,onder de tong en oksel wijken altijd af.
En voor het tempen is het beste dat je de zelfde tijdstip aan houd dagelijks zodat je een goed overzicht krijgt .Waardoor je je ei sprong misschien kan herkennen erin.
Veel succes

groetjes bianca

Hoi Marieke,

Ik sluit me helemaal aan bij de vorige schrijfster. Rectaal meten! Mocht je meer (eigenlijk alles) willen weten over temperaturen en vruchtbaarheid ga dan eens naar www.fertilityfriend.com!  Duidelijker kan het niet zijn!

Groetjes,
Ingeborg

Terug
Bovenaan