Hoi joepie,
Bedankt voor je reatie,nu kan ik er EINDELIJK wat aan uit

Ik heb maandag mijn NOD,zit nu in ronde 3.
De eerste keer was mijn cyclus 23 dagen,de laatste 25 dus volgens de 25 uitgerekend zou ik maandag mijn NOD hebben.
Mijn eisprong was vorige week maandag ongeveer en heb er wel wat last van gehad.
De vorige twee keer had ik echt zwangerschapsverschijnselen,dat ik dacht oke het is zo kan niet anders,maar nee hoor,men duiveltjes dan toch aangekomen.
Deze maand heb ik ineens niks meer,alleen rond mijn eisprong had ik wat last maar voor de rest niks,nu wel last van gevoelige tepels maar dat ik het dan ook.
Ik had gisteren mijn temperatuur gemeten in de dag dan en die was maar 36.5 nu met je berichtje te lezen ook eens gedaan en nu is hij 37.5,is dit niet wat raar?
Weet bijna zeker dat ik mijn eisprong heb gehad dus wel raar,heb hem vandaag wel rectaal genomen,gisteren niet,en zou het vaginaal ook mogen?want in je poep,ben er niet zo voor

Hoop natuurlijk deze ronde zwanger te zijn maar aangezien ik niks voel ga ik er niet op hopen,bij mijn eerste kindje nam ik mooi mijn pil in,wel een lichtere als normaal maar ineens bleven mijn ms uit en na 10 weken deed ik dan toch een test en jaja was zwanger,dus daarom dat het bij mij deze keer zooo lang duurd.
Ik weet mag niet klagen want als ik het bij sommige dames lees,vind het zo erg dat het zo lang duurd,jij ben percies ook al lang bezig he,ik hoop dat je snel zwanger mag zijn en echt een dikke pluim voor je geduld,ik weet niet wat ik zou doen in jouw geval,echt begrip voor jou!!
Liefs orchi