temperaturen

Hoi,

Om mijn eisprong te bepalen denk ik er over om elke ochtend te temperaturen. Ik heb gehoord dat je dit altijd om de dezelfde tijd moet doen. Als ik naar mijn werk moet sta ik om 6:00uur op. Moet ik om mijn vrije dag me ook om 6:00uur temperaturen? of kan dit ook als ik opsta.
En hoelang moet je het temperauren volhouden, het lijkt me een hele opgave om elke morgen dat te doen
Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
he hallo je kunt het beste wel regelmatig tempen.dus iedere ochtend de zelfde tijd .en ze geven meestal aan dat je met twee maanden een goed inzicht hebt van hoe je cyclus verloopt.ik weet het niet want ik zou beginnen en toen was ik dus zwanger.
 
Hai,

Ik heb enkele maanden getemperatuurd en inderdaad elke dag om dezelfde tijd, voordat je enige inspanning hebt gepleegd (dus voordat je naar het toilet gaat bijv). Ook op je vrije dag. Je kunt het ook combineren met een ovulatietest, waarbij je kunt zien wanneer je ongeveer vruchtbaar bent. Als je nu steeds rond dezelfde tijd je stijging in temp. in je cyclus ziet, dan heb je enig inzicht. Let op, is je temp. omhoog gegaan, dan is je eisprong geweest!
Succes,
merijntje
 
Die laatste reactie is natuurlijk onzin, hoe weet ze nu wanneer ze het beste kan tempoen van vrouwen die nogniet zwanger zijn? kan gewoon die vraag op dit forum stellen, bij meer ervaren zwangeren denk ik dan..
 
Terug
Bovenaan