temperaturen

Hoi allemaal,

Even iets wat ik en misschien meer van jullie niet wisten. Gisteren vroeg ik de fertilliteitsverpleegkundige, of ik binnenkort (ben bezig met clomid) moet gaan temperaturen. Zij legde mij toen uit, dat dat achterhaald is en geen zin heeft. Ze zei dat op het moment dat je verschil meet, je toch al te laat bent. En dat het doen van een echocontrole om te kijken of er een eitje aan het rijpen is en hoe groot ie is, zinvoller is. Dan kun je zien wanneer ie ws. gaat springen.
Wilde dit gewoon ff vertellen...

gr Jackje

Hallo Jackje,

Het bijhouden van een temperatuurgrafiek is alleen van belang voor je eerste bezoek. Daaruit kan de dokter aflezen of je een eisprong hebt gehad. Meestal moet je dat van de huisarts een maand of twee doen voordat je naar de gyn mag.

Hoi Jackje,

Wat vaag zeg! Ik moet me vanaf volgende week (als ik de medicijnen krijg) dagelijks gaan temperaturen. Inderdaad ben je dan al te laat maar ik moet het toch doen.. Ik ga haar eens jouw verhaal voorleggen! Gaat alles verder goed met je?

X F

Hoi,

Thanx voor jullie reacties. Alles is okay met mij, morgen moet ik bloed laten prikken en dan heb ik volgende week een gesprek. Ik hoor dan o.a. of ik een eisprong heb gehad. Stiekem hoop ik van wel en dat het ook meteen raak is, maar dat zou wel heel toevallig en vooral ook mooi zijn.

gr Jackje

Terug
Bovenaan