Temperaturen

Ha meiden,

Na mijn miskraam + curettage + 1e ongi. Zijn we weer aan het klussen gegaan.
Vorige week zaterdag werd ik ongi. (7 aug.)Dit was precies 32 dagen na mijn curettage. Voor mijn zwangerschap (was 12 wkn. zwanger toen het fout ging) was dit ook precies 32 dagen. Wanneer zijn nu onze klusdagen. Is dit +/- 10 dgn. na eerste ongi. dag of later omdat ik langere cyclus heb? Ben aan het temperaturen.. Steeds 36,6 behalve zaterdag en gister 36,9 en vandaag 36,5 ....????
Weten jullie raad? We klussen nu om de dag. Soms elke dag. (is elke dag wel goed? Of is de "kwaliteit" dan minder?)

LFS. Maaike

Hallo Maaike.
Wellicht heb je iets aan de site www.babybrabbel.nl Daarop kun je zien wanneer je vruchtbare periode is. Elke dag klussen hoeft niet. Om de dag is genoeg want zaad "blijft" 48 uur.
Succes, groetjes S

Hoi Maaike,

Als je cyclus 32 dagen is dan krijg je je ei ongeveer op dag 18. Dus vanaf dag 14 om de dag klussen tot en met dag 18 en nog een keer op dag 19. Zo mis je je ei niet. Elke dag klussen is leuk maar helpt alleen als je man slecht zaad heeft, als het normaal is dan is het voor de kwaliteit niet goed om elke dag te klussen.

Ik ben ook 7 aug weeer ongi geworden (was 1e ongi na mk). Mijn cyclus is gemiddeld 30 dagen dus mijn ei komt als het goed is de 22e. En die van jou de 24e.

Veel succes hopelijk heb je nu genoeg info anders lees ik het wel. ben beetje expert aan het worden (tegen mijn zin in). Wij zijn al 2 jaar bezig dit is mijn 25e ronde en heb al 2 mk's gehad.

Veel succes!!!!

Liefs Claudy

Terug
Bovenaan