Temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoi mama's

Even ervaring gevraagd met de oorthermometer...
Lindy vind temperaturen nl echt een drama en aangezien ze nu al een paar dagen koorts heeft ben ik op zoek naar een oorthermometer.

Hebben jullie er een, zo ja welk merk en hoe bevalt het?

Thanks!!

Sannemams

Ik heb er geen ervaring mee maar ik geloof dat er in de folder van etos 1 in de aanbieding staat.

Birgit vind temperaturen ook verschrikkelijk.. je moet er echt afleiden.
Hopelijk heeft iemand er ervaring mee en kan je meer vertellen!

Ik heb er geen ervaring mee, maar wel even voor je gegoogled

http://www.gezondheidsplein.nl/
oordeelmee/231/De-oorthermometer_
-hoe-nauwkeurig-is-het.html

en;

http://forum.fok.nl/topic/882502

Hopelijk heb je hier iets aan. Ik moet trouwens zeggen dat Feline het ook verschrikkelijk vind, maar ja het moet soms toch gebeuren..

groetjes Maris

Hoi,

ik heb een oorthermometer maar hij bevalt eigenlijk niet echt. bij mezelf kan ik goed temperaturen maar bij Alice is het altijd heel laag. Blijkbaar moet het dopje er dan nog verder in..?... alsof ze dan al niet hard genoeg huilt. Niet echt handig dus. Als ik dus echt denk dat er koorts is pak ik gewoon nog weer de "ouderwetse".
Ik raad het dus niet aan, misschien iemand anders met een positiever verhaal. Sorry weet het merk zo niet maar ik heb hem hier in canada gekocht.

Groetjes Alberdien

Hoi,